SPRING BEAUTY BITS

Imagine

 

Hello kitties! 🙂

Deoarece citesc bloguri despre tot ce înseamnă beauty, lifestyle  de aproximativ patru ani, am hotărât că este cazul să îmi fac și eu unul. Sper ca lucrurile despre care va scrie această dependentă de make-up, skincare  și pisici 😀 să vă inspire și să vă ajute înainte de următoare sesiune de shopping.

Astăzi, vreau să vă povestesc despre câteva produse de îngrijire și un parfumel mai special, care îmi fac primăvara mai frumoasă.

  1. În primul rând, trebuie să spun că am un ten mixt, dar deshidratat, pe care apar din când în când (mai ales înainte de perioada aceea mai delicată a lunii) monștrii albi aka. coșuri care îmi dau bătăi de cap. Avene Cleance K este crema care mi-a schimbat complet tenul în bine. O folosesc cu sfințenie din luna noiembrie a anului trecut în fiecare seară, după ce îmi curăț tenul, iar acum țin monștrii albi sub control. :)) Din păcate, mi-a deshidrat tenul foarte tare, dar eu sunt vinovată. Trebuia să folosesc o cremă care să îmi hidrateze în profunzime tenul, iar eu nu am făcut asta.  Review coming soon.
  2. Al doilea produs este Vitamin E Moisture Cream de la The Body Shop în travel size de 15 ml. Am vrut să încerc această cremă deoarece am citit numai lucruri bune despre serumul din această gamă, dar mai ales pentru că am un ten deshidratat și sunt la vânătoare pentru o cremă intens hidratantă. Îmi place. Tenul meu parcă bea această cremă.:)) Așa mă simt de fiecare dată când o aplic, pentru că intră imediat în piele și dacă mai aplic un strat de cremă tenul meu parcă mai ia o înghițitură de hidratare și parcă tot nu e sătul. Este o bază bună de machiaj, pentru vară o sa fie ok, dar pentru iarnă o să am nevoie de ceva cu o putere mai mare de hidratare. Un lucru mă enervează teribil la crema aceasta. Cutiuța aceea cu capacul acela atât de enervant pe care l-am scăpat pe jos, nu o dată. Vreau pompiță sau tub la toate cremele și fondurile de ten!
  3. Balsam pentru buze cu extract de unt de shea de la L’Occitane, deși are doar 2g, este balsamul de buze perfect pentru mine. Conține ulei de ricin, de jojoba și unt de shea, astfel că hidratează foarte bine buzele. Dar ce îmi place cel mai mult la el este că are un finish mat, ceea ce îl transformă într-o bază de ruj perfectă.
  4. Parfumul solid Rose 4 Reines de la L’Occitane este primul produs de acest fel pe care îl dețin și îl ador. L-am primit împreună cu crema de mâini despre care voi vorbi la punctul 5 și împreună cu un săpun solid tot cu aromă de trandafiri. Eu, nu prea eram mare fan trandafiri, dar acest parfumel m-a făcut sa-mi schimb părerea. Combinația de trandafiri folosită cred că este „vinovată” și îl face să fie perfect pentru primăvară. O să-i fac un review, cât de curând.
  5. Acum să vorbim despre crema de mâini Rose 4 Reines, care lasă mâinile ca de catifea. Miroase la fel de frumos ca parfumul, mirosul rezistă pe mâini destul de mult, intră rapid în piele și hidratează decent. Spun decent pentru că am încercat crema pentru piele uscată cu unt de shea tot de la L’Occitane, care la capitolul hidratare este cea mai bună.
  6. Coconut Milk Body Lotion de la The Body Shop  într-o variantă travel size de 60 ml cu pompiță este un vis pentru mine. Este o loțiune ușurică, care intră numaidecât în piele și o lasă parfumată aproape întreaga zi. Ador să mă mai miros din când în când, chiar dacă sună ciudat:)), și să mă simt ca o bucățică de Raffaello.
  7. Crema pentru picioare cu extract de unt de shea, tot de la L’Occitane făcea parte din setul ce conținea două creme cu unt de shea pentru mâini (preferatele mele) și balsamul de buze despre care am scris mai sus. Este o cremă onctuoasă, care trebuie masată  bine să intre în piele, iar mirosul nu prea este pe placul meu.  Chiar dacă conține unt de shea, ulei de cocos și arnică, eu simt mai mult combinația dintre uleiul esențial de lavandă si cel de rozmarin, pe care le are de asemenea în compoziție. Totuși, pot trece peste acest aspect, deoarece lasă picioarele foarte fine și catifelate, iar masajul pe care îl fac tălpilor ca să intre crema în piele mă relaxează. Este de mare ajutor acum când încet, încet scoatem sandalele, balerinii și pantofii la plimbare. 🙂
7 comentarii

    1. Mi-am zis că ar fi arătat prea lungă postarea și că lumea nu ar fi interesată să vadă poze la fiecare produs pentru că sunt creme… . Dar o să țin cont de părerea ta! 🙂 Ai fi vrut să vezi și poze cu consistența produselor sau doar produsul în sine? Mulțumesc! :*

      Apreciază

  1. Nuu, mie îmi place să văd poza cu produsul ca să nu revin mereu la poza unde sunt toate adunate :)) și pentru că mereu uit numele dar țin minte produsul și dacă dau peste el pe vreun site îmi amintesc imediat. Cel puțin așa funcționează creierul meu :))) pupici! Faci o treabă bună! Succes în continuare!

    Apreciază

Lasă un răspuns

