Youtube faves!

Hello kitties! 🙂

Pentru că la mine înainte de Sunday tronează tot timpul Lazy, am hotărât ca azi să vă vorbesc despre un subiect ușurel. Despre ce iubesc eu să vizionez pe Youtube.  Cred că în acest fel o să mă puteți cunoaște mai bine și poate descoperim lucruri în comun. Am început de la numărul 10 spre 1, pentru un fel de teasing, pe care îl puteți păstra dacă doriți.

10. AMARIXE se numește de fapt Allison în viața reală și este din America de Vest (îmi cer scuze nu rețin exact orașul, L.A., parcă). Îmi place foarte mult cum își editează videoclipurile, faptul că zâmbește foarte des  îmi dă o stare de bine mereu când o privesc. Ah..și să nu uit, urmărește și ea Pretty Little Liars. Cred că acesta este motivul pentru care îmi place și mai mult.

9.MISS GLAMORAZZI (Ingrid Nilsen) este tot o youtuberiță ( nici nu știu dacă dacă există cuvântul acesta:))) americană de la care vă puteți inspira din multe domenii. Are tutoriale de make-up, DIY, rețete, get ready with me, hauls și are o bună dispoziție molipsitoare mereu. Vocea ei, poate vi se pare un pic pițigăiată… parcă și pe mine mă deranja uneori, dar m-am obișnuit. Are și  pisică adorabilă: Nugget.

8.TANYA BURR a lucrat ca make-up artist pentru Laura Mercier și la ea veți putea găsi tutoriale în care reinterpretează look-uri purtate de celebrități, inpirație din domeniul modei. De curând și-a lansat propria linie de oje și glosuri ce se numește exact ca ea. Era să uit, este din UK.

7. FLEUR DeFORCE este tot din Marea Britanie și o urmăresc de mult timp. Îmi place foarte mult cum vorbește despre produse, este foarte bine informată despre ele, știe să fie critică când trebuie. Se simte că a studiat jurnalismul.

6.ESSIE BUTTON, de origine canadiană, dar de câțiva ani trăiește fericită cu iubitul ei, Aslan și câinele lor Reggie în UK. O ador! Îi place și ei Oprah, mă face să râd de fiecare dată pentru că se pierde într-un fel foarte amuzant în explicații și comparații din cele mai ciudate. Are o grămadă de tutoriale  foarte folositoare mai ales pentru începătoare și un canal de vloguri la care sunt de asemenea abonată. Cred că v-ați dat seama că-mi place.

5.AMELIA LIANA este tot din UK. Oh da, îmi place accentul britanic de mor. La ea îmi place foarte mult că filmează din mai multe unghiuri și exemplifică de fiecare dată cum arată pe ea produsul repectiv- la make-up. În partea de skincare are get ready with me și o iubește pe Caroline Hirons, chiar are și un interviu cu ea pe blogul ei absolut perfect.

4.LILY PEBBLES, tot o british gal. La ea o să găsiți informații calitative despre beauty, sfaturi despre organizare și vloguri săptămânale. Îmi place foarte mult că are un ten perfect și fără make-up și face un smokey eyes de milioane tot timpul.

3.VIVIANNA DOES MAKEUP. Da, și ea e o britanică convinsă. Am descoperit-o de foarte mut timp, pe când avea un păr lung, superb. Pentru părul ei am început să o urmăresc și pentru vocea ei caldă, iar când s-a tuns am fost la un pas să renunț la ea.:)) Rău aș fi făcut. Este prietenă foarte bună cu Lily și Amelia și este tot ce aș vrea eu să fiu în calitate de blogger. A și creat o mini-serie de clipuri cu Lily, un ghid despre blogging și vlogging. Ador stilul ei simplu și sofisticat.

2. KARIMA MCKIMMIE nu mai e britanică. Ea este din Australia și este make-up artist cu acte în regulă. Aproape că îmi place la fel de mult ca no 1. De ce? Pentru că explică pas cu pas tot ce trebuie să faci ca să semeni cu ce trebuie la final. Mai cântă și ea uneori prin tutoriale, ceea ce mă amuză teribil și oferă trucuri prețioase din experiența proprie de muncă.

1. Drums please! Ladies and gents I present to you, the one and only LISA ELDRIDGE!!! Nu am cuvinte să descriu cât de mult îmi place de femeia asta. Aș fi vrut să fiu copilul ei.:)) Este și ea make-up artist cu acte în regulă, colaborează cu Channel și machiază numeroase celebrități mai ales pentru covorul roșu, printre care Kate Winslet și Keira Knightley. Cred că a realizat cel mai bun tutorial din istoria Youtube-ului pentru tenul problematic și de curând unul în care arată fresh și superbă cu doar trei produse. Ador vocea ei, inelele ei și mai ales pufoșenia aia ambulantă pe nume Betty, pisica ei.

Și ca să nu mă dezic cu intro-ul, deja e Monday de când tot scriu.:)) Sper că v-a plăcut selecția mea și aștept recomandări de la voi în această privință.

O săptămână productivă și pufoasă vă doresc! 🙂

sursă foto

 

Lasă un răspuns

