THE BODY SHOP- Vitamin E Moisture Cream

 

Hello kitties!

Vitamin E Moisture Cream este primul produs de la The Body Shop pentru îngrijirea tenului pe care îl dețin. L-am cumpărat impulsiv, când am fost la București și a fost prima oară când am intrat într-un magazin TBS. I-am spus și vânzătoarei acest lucru și cât de rău îmi pare că nu avem și la Cluj-Napoca unul :(, apoi mi-am făcut de cap prin magazin. :)) L-am cumpărat, pentru că auzisem numai cuvinte de laudă despre serumul din această gamă, însă atunci nu îmi permitea bugetul să-l achiziționez.

După cum am precizat și în postarea Spring Beauty Bits sunt la vânătoare pentru o cremă cu adevărat hidratantă, deoarece tratamentul Avene Cleance K mi-a uscat tenul destul de puternic. De aceea, când am văzut această cremă în coșulețul cu produse mini-size sau travel size (habar nu am cum să-l numesc), mi-am spus că e momentul perfect să încerc Vitamin E Moisture Cream.

comb

Mi-a plăcut teribil de mult că promitea hidratare. Simplu, atât. De asta aveam eu nevoie cel mai mult. Nu conține SPF, așadar ar fi bine să aplicați o cremă de acest gen peste, mai ales că soarele este mai prezent ca niciodată pe cer. Prima oară când am aplicat-o a ajuns indubitabil și în zona ochilor, iar faptul că am lăcrimat un pic nu e tocmai un semn bun. Daaar, are o textură lejeră, se întinde foarte ușor și intră rapid în pielea mea însetată, ba chiar mai cerea un strat. Acum, că e foarte cald afară îmi ajunge o aplicare și crema mea BB de la Garnier pentru ten mixt/gras se așează foarte frumos peste.  Dacă e să vorbim despre miros, mie mi se pare că miroase a vitamina E, așa îmi imaginez eu că ar mirosi. :)) Pot să spun doar că este plăcut simțului meu olfactiv, dar că nu m-ar deranja dacă ar fi lipsită crema de parfumul din lista de ingrediente, dacă el este vinovat de acest miros.

moisture cream the body shop

O folosesc de aproximativ 2-3 săptămâni în fiecare dimineață și am consumat jumătate din ea. Îmi place deoarece îmi hidratează bine tenul în această perioadă, nu mi-a blocat porii și acneea nu a recidivat din cauza ei. :)) Știu că pe timp de iarnă o să am nevoie de ceva cu o putere și mai mare de hidratare, deci dacă aveți recomandări le aștept cu o curiozitate de pisică. 🙂 Ce mă deranjează cel mai tare la ea este ambalajul. Am scăpat de prea multe ori pe jos căpăcelul și îmi displace total faptul că trebuie să scot crema cu degetul (nu am o spatulă specială pentru așa ceva).

DSC05377

Eu aș recumpăra această cremă, deși aș transfera-o într-un alt recipient, cel mai probabil cu pompiță. Am plătit 15 lei pentru 15 ml de produs.  Produsul full-size se poate cumpăra din magazinele fizice sau se poate comanda online, la fel ca orice alte produse de la The Body Shop.

Care este crema voastră hidratantă preferată?

2 comentarii

Lasă un răspuns

