May of Roses

Hello kitties!

În primul rând vreau să  urez La mulți ani!!! copilului din interiorul fiecăreia dintre voi și tuturor copiilor din lume, inclusiv pisicii mele! 😀

Astăzi, vreau să vă vorbesc despre două produse primite cadou și despre care am crezut că nu îmi vor plăcea când le-am văzut. De ce? Pentru că aveau un trandafir desenat pe ambalaj și eu, nu mă prea omor după mirosul acestor flori, deși ador să le am în vază și îmi încântă privirea de fiecare dată. Ba mai mult, la capitolul snif snif, nasul meu preferă tot ce este fresh și nu poate suporta în general parfumurile florale, puternice sau dulci. Cele două produse sunt: un parfum solid și o cremă de mâini. Ambele de la L Occitaine din colecția Trandafir( Rose 4Reines).

rose

Parfumul solid este primul produs de acest gen pe care l-am încercat și îmi place. Îmi place în primul rând ambalajul lui – cutiuță metalică ușoară perfect de aruncat în geantă. În al doilea rând, îmi place cum miroase, deși nu aș fi crezut. Miroase într-adevăr a trandafiri, dar într-un fel natural care mă duce cu gândul la trandafirii din grădină care mai păstrează picături de apă pe petale, după o ploaie de vară. Adică un trandafir fresh:)) și așa este pe gustul meu.

parfumel

Consistența parfumului este asemănătoare cu cea a cerii și se topește ușor la contactul cu pielea. Rezistă binișor, cam 6 ore pe pielea mea, dar îl port mereu cu mine în geantă și îl reaplic când am nevoie. L-am primit în luna aprilie și pot spune că mi-a adus vara mai aproape și mi-a făcut primăvara delicată, parfumată și trandafiroasă. :)) In a good way!

ingred

Parfumelul meu solid are 10g și costă 39 lei. Puteți găsi mai multe informații pe site-ul celor de la L’Occitane, precum și o legendă care dezvăluie de ce colecția se numește 4Reines.

Crema de mâini completează perfect rutina trandafiroasă pe care am avut-o în luna mai. Miroase parcă, mai puternic decât parfumul și lasă mâinile foarte catifelate. La capitolul hidratare, totuși, după cum am mai spus, nu mi se pare la fel de bună ca surioara ei cu unt de shea, dar este perfectă pentru vară. Intră foarte repede în piele, nu lasă o peliculă deasupra pielii și îmi place asta. Ce îmi place și mai mult la ea este că se păstrează mirosul pe mâini până la spălare. Iar eu mă găsesc că îmi miros mâinile și se uită lumea ciudat la mine.:))

demo

Consistența ei este una de loțiune, după cum puteți vedea. De aceea se întinde super-truper ușor, ceea ce mă ajută mai ales atunci când sunt grăbită. O să o folosesc cu drag vara aceasta, dar pentru anotimpurile mai reci o să folosesc creama cu unt de shea.

Tubul meu are 30 ml și costă 33 lei, după cum se vede pe site. Atât de drăăăăguuuț este site-ul celor de la L Occitaine! Poate cel mai drăguț!

ing

În concluzie, mă bucur că am primit aceste produse pentru că pe mine nu m-ar fi atras din prima. Chiar mi-au făcut primăvara mai înflorită și mă simt o domnișoară foarte delicată și sofistiCATă atunci când le folosesc. 🙂 Când mă dau eu cu parfumul meu solid și crema mea de  mâini cu aromă de trandafiri sfidez chiar și frigul de afară. Ce-i cu vremea asta urâtă chiar de 1 iunie? 😦

Sper să aveți o săptămână frumoasă!

Ați folosit parfumuri solide? Care este aroma voastră florală preferată?

 

 

Un comentariu

Lasă un răspuns

