Hormonal acne skin care routine

Hello kitties! 🙂

A fost o idee cam proastă să încep un blog înainte de a merge în America și tot o idee proastă a fost să spun că voi posta constant când știam că licența trebuie și ea scrisă… . Îmi pare rău! Acum nu mai promit nimic, dar îmi propun să postez constant pentru că pasiunea pentru beauty stuff și pisici încă există. 😀

De data acesta mi-am propus să vă spun la ce produse apelez când e perioada aceea a lunii, când hormonii își fac de cap și se fac vizibili pe tenul meu. Vorbesc despre acei montruleți roșii care apoi sunt albi și care vreau să se usuce cât mai repede.

Primul pas pe care îl fac în această situație este să schimb gelul de curățare cu unul mult mai puternic care conține acid glicolic printre primele ingrediente. Mai exact cu Mario Badescu Glycolic Foaming Cleanser. Poate fi folosit de toate tipurile de ten, iar chiar dacă pe site scrie că este un tratament anti îmbătrânire, eu îl folosesc de câteva ori pe săptămână pentru o exfoliere mai profudă, dar mai ales pentru că îmi usucă coșurile foarte repede. Se aplică pe pielea umedă și se masează aproximativ două minute, apoi se clătește tenul.

După curățare aștept câteva minute până să aplic un alt produs pe ten. În acest fel, coșurile se usucă aproape total. Mai apoi aplic La Roche Posay Effaclar Duo în zona T pentru că pielea simte nevoia de hidratare, iar acest produs este perfect. Nu știu cum reușește să hidrateze pielea și în același timp să usuce acneea…cred că e magie. :))

După aplicarea cremei, pentru că vreau să scap repede de coșuri, aplic cu un bețisor pentru urechi, chiar pe punctele albe tinctură de cimbrișor. Știu că are alcool în compoziție și nu e indicat pentru a fi folosit pentru ten, dar pentru că aplic tincura fix pe coș care oricum cade peste câteva ore maxim, consider că pot fi iertată.

Acesta este ritualul meu de protejare în caz de vulcani noroioși care se prezintă, mai ales, în perioada menstruației. Aveți și voi produse pe care le folosiți pentru ten în perioada mai sensibilă a lunii?

Vă doresc o săptămână productivă! 🙂

Lasă un răspuns

