Gloomy day essentials

Hello kitties!

Deoarece zilele sunt tot mai scurte și iarna se instalează cu pași repezi, m-am gândit că este momentul perfect să vă vorbesc despre ce produse folosesc în zilele mohorâte dacă trebuie să ies din casă. Dacă nu trebuie, cu siguranță planul e să mă uit la serial în timp ce sorb din ceai. 😀

candle

 

Pentru că lumina de afară este mai puțin intensă, chiar dacă este dimineață, îmi place să aprind o lumânare în cameră. În mod special, lumânarea Mahogany Teakwood de la Bath&BodyWorks. Pe lângă lumina caldă care o oferă și care îmi dă o stare de bine, mirosul ei îl percep ca fiind masculin. Poate pentru că este lemnos, conține în principal note de mahon, cedru și stejar, dar și note de lavandă și muscată, iar asta o face perfectă pentru o zi de toamnă sau de iarnă. Eu am varianta mini și se consumă foarte greu. 🙂

mask

Pentru că vorbim de zile gloomy, pentru ten îmi place să folosesc pe post de cremă hidratantă, masca Origins Drink Up Intensive deoarece oferă o anume luminozitate tenului din hidratarea excelentă pe care o oferă. Hidratează tenul de îl umflă:)) și miroase fructat, delicios. În plus, mi se pare o bază de machiaj foarte bună dacă este folosită o cantitate mică de produs.

anigif

 

 

Pentru machiajul ochilor, într-o zi gri, folosesc de obicei acest fard auriu de la L’Oreal Paris în nuanța Amber Rush pentru contrastul cu vremea și pentru că îmi place cum se potrivește cu ochii mei căprui. De asemenea, îmi place pentru că este ca un pigment presat cremos și cu care se lucrează foarte ușor. Îl aplic de obicei cu degetul și rezistă ore bune pe pleoape.

blush

Rămânem tot în zona de nuanțe aurii și vă povestesc despre fardul de obraz 05 Luminoso de la Milani. Este o nuanță de piersică cu particule foarte fine satinate de auriu care oferă, după cum îi spune numele, o luminozitate subtilă și caldă tenului. Totodată, nu mai am nevoie să folosesc un iluminator dacă folosesc acest blush. 🙂

ruj-vert

Pentru buze într-o zi posomorâtă deviza mea este: Go bold or go home!, de aceea am ales rujul meu preferat Rimmel London by Kate Moss în nuanța 107. Îmi place în primul rând pentru culoare, pentru că este mat, dar și pentru că rezistă foarte bine pe buze, mai ales dacă îl aplic în trei straturi și tapotez între cu un șervețel. Lisa Eldridge taught me that! 🙂

nailpolish-vert

La capitolul unghii îmi place să mă asortez cu vremea și caut culori închise, aproape de negru. Oja este Revlon Parfumerie, nuanța Wild Violets îmi place pentru nuanța de mov închis cu particule fine de sclipici argintiu pe care o are, dar mai ales pentru că e parfumată. Da, e un pic ciudat că îmi miros unghiile, dar îmi place foarte mult mirosul acestei oje. Se păstrează chiar dacă aplic top coat. Arrrgh, din păcate e musai să folosesc o ojă transparentă peste, ca să reziste măcar trei zile. Altfel, se ciobește din prima zi, ceea ce este mega frustrant.

perfume

Parfumul meu preferat pentru o zi friguroasă și ploioasă este Balmoral Rain de la Anthropologie. L-am cumpărat anul trecut din Philadelphia într-o zi de toamnă în care ploua. Chiar dacă ar fi fost soare tot l-așa asocia cu ploaia. Mie mi se pare că miroase a ploaie. :)) Nu mă pricep să descriu parfumuri, așa că dacă dați click pe Anthropologie mai sus o să vă ducă pe site unde este descris parfumul pe note. Pe pielea și părul meu rezistă o zi întreagă. 🙂

Acum sunt tare curioasă, voi ce produse folosiți într-o zi mohorâtă?

O săptămână pufoasă să aveți! 😀

 

 

4 comentarii

Lasă un răspuns

