What’s in my party bag?

Hello kitties!

Sper că ați avut o săptămână frumoasă și că v-ați bucurat de weekend-ul prelungit.

Pentru că urmează sezonul petrecerilor de sărbători, pentru astăzi am vrut să vă arăt ce port eu în geanta cu care ies în oraș seara. Dacă merg la o petrecere ,cu siguranță, am grijă de acasă să îmi realizez un machiaj rezistent, iar în geantă să pun doar câteva produse esențiale pentru a-mi menține look-ul.

anigif

În primul rând, port cu mine o pudră care are și oglindă. Cea pe care o am în prezent este de la Maybelline și se numește Dream Wonder Powder. A fost o achiziție făcută în SUA, inspirată de Amelia Liana. De obicei acasă, folosesc pudra de la Oriflame de care v-am vorbit aici, dar dacă dansez și transpir cu siguranță după patru ore o să am nevoie de pudra aceasta care de asemenea nu încarcă tenul și este mai matifantă. Are, de asemenea, un efect de blurare a tenului care e destul de șmecher. O aplic cu o pensulă mică pe care am luat-o de la alt produs pentru ten, de la Phisician’s Formula, și care îmi place foarte mult.

DSC07186

Înainte să folosesc pudra, am grijă să elimin excesul de sebum cu șervețele matifiante de la Elf Shine Eraser sau chiar cu un șervețel normal. Însă acestea nu ocupă mult spațiu în geantă și fac o treabă mult mai bună decât un șervețel obișnuit.

anigif

Pentru că urmează Crăciunul, știu că o să aleg să port rujul meu roșu preferat, Sephora Cream Lip Stain în nuanța 01. Îmi place pentru că este opac, are o nuanță de roșu clasic perfect pentru această perioadă și rezistă uber bine. Ba chiar trebuie să insist bine cu loțiunea micelară pentru a-l îndepărta.

balm.JPG

Mai apoi, am mare grijă să nu îmi uit balsamul de buze acasă. Ar fi o tragedie pentru mine. Nu ies din casă fără balsam de buze în general, dar mai ales dacă aleg să folosesc un ruj matifiant. Preferatul meu de o vreme bună încoace, este Burt’s Bees Beeswax Lip Balm. Îl folosesc înainte să aplic rujul și, uneori, chiar și după. Este transparent și mat, nu lucește deloc, doar hidratează intensiv buzele și este mentolat. Love it!

DSC07197.JPG

Un alt produs fără de care nu prea îmi place să ies din casă este un gel anti-bacterian, mai ales dacă urmează să călătoresc cu mijlocele de transport în comun.Gelul Sweet Clementine de la Bath&Body Works îmi place mai ales pentru mirosul de clementine, dar și pentru că este micuț și îl strecor ușor în orice geantă.

DSC07201

Crema de mâini este iarăși ceva indispensabil pentru mine. Crema de mâini cu extract de unt de shea de la L’Occitane este preferata mea. Aceasta este în varianta mini de  10 ml, ceea ce o face perfectă pentru gentuța de petrecere. 🙂

DSC07204

Alte produse pe care le duc cu mine la petreceri sunt batistuțe, gumă și o monstră de parfum, pe care am uitat să o pozez individual și îmi cer scuze. Monstra era de la parfumul Chanel Chance Eau Vive. Îmi place, dar nu la fel de mult precum Chance Eau Fresh, care este parfumul meu preferat.

Eu am primit ceai, ciocolată, reviste și o gentuță cu mini produse L’Occitane de la Moș Nicolae. Vreau să-mi spuneți ce ați primit voi și ce purtați de obicei în the party bag?

La mulți ani Niculicilor! 🙂

 

Lasă un răspuns

