5 make-up accessories

Hello kitties!

Pentru că magia Crăciunului nu mă mai ajunge de câțiva ani și deoarece sunt foarte multe articole de tip ghift guides în blogosferă, eu vreau să vă povestesc azi despre cinci dintre cele mai dragi accesorii de machiaj pe care le dețin.

anigif

O să încep cu cea mai nouă achiziție. Vorbesc despre acestă ascuțitoare din Sephora care mi-a redat cheful și plăcerea de a ascuți toate creioanele din trusa de machiaj. Am aflat de ascuțitoare de la o prietenă, Eliza (salut dacă citești! :*). Merge brici, nu mi se blochează creioanele deloc în ea. Poate pentru că e Made in Germany? Îmi place foarte mult, sper că o să avem o relație de lungă durată. DSC07227

O pensulă pe care o folosesc de ani de zile în rutina machiajului este pensula din parte stângă, e no name pentru că am cumpărat-o din Spania cu ani în urmă dintr-un supermarket. Inițial o foloseam pentru tuș, sau aplicarea fardului de ochi pe linia genelor și a funcționat perfect. De aproape doi ani însă, o folosesc pentru a-mi contura și umple sprâncenele cu fard pudră și o ador. Știu că e din peri naturali, iar la spălare nu pierde peri deloc. 🙂

O pensulă adăugată de ceva vreme în trusa mea de machiaj este de la Maybelline și a venit la pachet cu gel eyeliner-ul meu preferat. Inițial mi s-a părut destul de greu să aplic tușul cu ea și preferam să o folosesc pe cea de lângă ea. Acum însă mi se pare foarte ușor de folosit și codița pisicească îmi iese super ușor. Țin minte perfect că a fost folosită de Lisa Eldridge într-un tutorial și a lăudat-o. Nici aceasta nu pierde perișori la splare. 🙂

DSC07243

Următoarea pensulă de care vreau să vă vorbesc este cea pe care o folosesc pentru aplicarea fardului de obraz. Este din gama Elf Studio și mi se pare ideală pentru acestă sarcină. Nu ia prea mult produs, este foarte moale, nu este prea mare, iar forma ei îmi permite să o folosesc și pentru conturare. Mi-aș mai cumpăra una!

Ultimul accesoriu despre care vă povestesc este o pensulă sin categoria: beauty bloggers made me buy that! 😀 Vorbesc despre celebra buffing brush de la Real Techniques. Nu am putut să-i rezist când am văzut-o anul trecut în Walmart cum stătea ea cuminte pe raft, alături de alte două surori. Da, îmi place, și-a meritat bănuții. O folosesc pentru aplicarea fondului de ten când vreau o acoperire mai mare, sau pentru a-l amesteca mai bine pe ten după ce l-am aplicat cu degetele. Pierde foarte rar peri la spălare, dar după un an încă e pufoasă! 🙂

Care sunt cele mai de preț pensule/ ustensile de make-up pe care le dețineți? Eu am mare nevoie de o recomandare de un ondulator de gene bun la un preț accesibil. ;;)

Vă doresc o săptămână frumoasă!

 

 

Lasă un răspuns

