Nude nailpolish for the holidays!

Hello kitties!

Ojele în nuanțe neutre sunt cele pe care le port cel mai des. Chiar dacă îmi plac și cele care se situează la extrema cealaltă, adică cele foarte închise la culoare, pentru că reușesc să îmi rup colțurile de la unghii într-un fel foarte urât, ajung să port mai mult nude pe unghii ca să nu atrag atenția și mai tare la forma lor.  Tocmai pentru că în afară de degetele mari, celelalte gheruțe au o formă chiar inestetică, am ales să pozez doar cele două unghii care îmi sunt întregi. Știu că arată destul de sinistru, dar eu zic că e mai bine așa decât să le vedeți pe toate. 😀

Oje nude port și atunci când am interviuri sau întâlniri mai formale, dar și de sărbători. Deoarece le adaug acel something-something, adică accentuez inelarul (old-school, I know!) cu glitter sau cu o ojă într-o  nuanță asemănătoare, dar sidefată. Acest gen de manichiură mi se pare perfect pentru această periaodă.

nudenails-horz

Prima combinație de oje nude pe care obișnuiesc să o port de câțiva ani, chiar dacă nu cu exact aceste oje, este formată din oja Revlon Colorstay Gel Envy în nuanța Checkmate și de Maybelline ColoramaMaybelline Colorama în nuanța 71 Silver Sand.  Oja Revlon rezistă foarte bine, chiar și cinci zile pe unghiile mele destul de casante, însă cea de la Maybelline se sparge destul de repede, în două-trei zile. Aici am aplicat-o peste cea de la Revlon și asta îi oferă longevitate. Mi se pare cea mai classy variantă și mi se pare destul de cuminte chiar și pentru un interviu. În plus, mi se pare potrivită pentru Crăciun și Revelion deoarece sigur se adaptează oricărei ținute vestimentare.

nude pink-horz

O altă combinație dragă mie este formată din nuanțe de roz. Acest roz prăfuit de la L’Oreal Paris Color Riche în nuanța Doutzen’s Nude 600 și de oja glittery de la Milani Color Statement în nuanța Club Lights. Amblele rezistă chiar și o săptmână pe unghiile mele și se aplică foarte ușor. Oja de la L ‘Oreal este foarte cremoasă și opacă.

DSC07319-horz

Ultima combinație e fun! Parcă ar merge cel mai bine de Revelion datorită ojei tip glitter de la Sinful Colors în nuanța Pride. Îmi place foarte mult, merge aplicată și peste o ojă mai închisă la culoare sau chiar peste un alb. Îmi amintește de artificii și de petreceri, e genul acela de ojă de efect. Cea cu care am ales să o combin e Essie Chinchillyo ojă de care nu o să mă plictisesc vreodată. Îmi rezistă și acesta cinci zile pe unghii și se aplică foarte ușor. Nuanța acesta de gri parcă îmi oferă o notă de modernism și s-a întâmplat nu doar o dată să o reaplic chiar după ce am purtat-o o săptămână. The love is real!  Pentru că este totodată o nuanță rece, acel glitter e exact opusul ei, dar mi se pare că se potrivesc de minune deoarece formează un contrast puternic și frumos.

Trebuie să preciz că nu am folosit top coat, luciul pe care îl vedeți în fotografii este cel pe care îl oferă oja în sine. De asemenea, am folosit două straturi de ojă, doar în cazul celor tip glitter și celei de la Maybelline am folosit un singur strat. 🙂 Care este combinația voastră preferată?  Voi ce o să purtați pe gheruțe de sărbători? 😀

Vă doresc o săptămână frumoasă și un Crăciun pufos, alături de cei dragi!

Lasă un răspuns

