Empties-the good, the bad and the repurchase!

Hello kitties!

Sper că vă bucurați încă de vacanța, de Crăciun și de aceste sărbători. Eu azi vreau să vă povestesc despre ce produse am terminat în ultimul timp. Am adunat destul de multe și aș vrea să arunc ambalajele ca să pot începe noul an așa cum se cuvine.

fdt

Primul produs despre care vă povestesc este fondul de ten Rimmel London Match Perfection în nuanța 240 Soft Beige. Mi-a plăcut foarte mult acest fond de ten, l-am folosit tot anul și îmi rezista pe ten foarte bine. Este cremos, se așează frumos pe tenul meu mixt. Acum l-am înlocuit cu L’Oreal Accord Parfait, dar parcă îi duc dorul. Intră la categoria the good. 🙂

DSC07447

Rămânem tot la categoria make-up unde vreau să vă povestesc despre Covergirl Clump Crusher. Mi-a plăcut foarte muuuult rimelul acesta. L-am cumpărat din SUA, dar din câte știu eu se găsește la noi Max Factor, care e același lucru. Îmi separa foarte frumos genele, oferă volum bun și îmi ținea genele curbate. În plus, era ușor de demachiat. Mi-a plăcut formula deoarece nu era densă. Îl super recomand, intră cu siguranță la categoria the good.

DSC07456

Un alt rimel despre care vreau să scriu câteva impresii este L’Oreal Butterfly. Acesta pe de altă parte, a fost o dezamăgire. O auzisem pe Amelia Liana vorbind de el într-un video unde îl lăuda și am zis că musai să-l cumpăr. Ei bine, mie nu mi-a plăcut. Formula la început era foarte densă și se aplica prea mult produs deodată pe gene. Apoi am pus un piiic de ulei de cocos în el și așa mi-a plăcut mai mult. Era mai maleabil. A separat genele destul de fain, oferea volum și îmi ținea genele curbate întreaga zi, DAR se demachia foarte greu. Trebuia să insist destul de mult cu demachiantul bifazic Blanchette și uneori cu ulei de cocos și nu merita. Pentru mine intră la categoria the bad.

DSC07438

Trecem la demachiante unde vreau să vă vorbesc despre demachiantul bifazic de la Blanchette. Din păcate când am vrut să-l recumpăr nu l-am mai găsit în Kaufland (doar acolo se găsea). Am fost tare supărată, era preferatul meu de vreo trei ani de zile, îndepărta ușor rimelul rezistent la apă. Am mai încercat cel de la Farmec, dar nu mi-a plăcut la fel de mult. Mi s-a părut mult prea uleios, acesta chiar nu este super uleios. Era cât trebuie și nu mi-a iritat ochi deloc, așadar intră la categoria the good, ar fi intrat la the repurchase dacă mai era în magazin. 😦

DSC07471

Un alt demachiant destul de bun pentru ochi este cel de la Avene. Acesta este sub formă de gel trasnparent și a făcut față cu brio machiajului de ochi dacă purtam rimel obișnuit. La rimelul rezistent la apă nu făcea față, mai ales la cel de la L’Oreal, dar a fost de mare ajutor când plecam de acasă în weekend, avea doar 25 ml. 🙂 Nu l-am recumpărat, dar poate într-o zi o voi face deoarece nu mi-a iritat deloc ochii și lăsa zona catifelată. Intră la categoria the good.

DSC07466

Rămânem tot la Avene si vorbim despre apa termală pe care am folosit-o cu mare drag. A fost primul produs de acest gen pe care l-am folosit și mi-a plăcut foarte mult deoarece adăugă hidratare în plus tenului și ajută la vindecarea rănilor, dacă e cazul. Intră la categoria the good sau the repurchase? Alegeți voi, deoarece am recumpărat apă termală, doar că nu Avene.

eyecream

Un produs despre care v-am mai vorbit în favoritele lunii noiembrie este crema de ochi cu acid hialuronic de la Mario Badescu. Mi-a plăcut foarte, foarte mult. A hidratat foarte bine zona sensibilă din jurul ochilor, am mai vorbit aici despre ea, intră la categoria the good.

sampon

Am folosit în sfârșit și acest șampon, Chi Infra Shampoo, în varianta travel size. Nu mi-a plăcut deloc mirosul lui, însă simt că este genul acela de șampon profesional care chiar îmi face părul să se simtă mai puternic după folosire. Nu sunt sigură că l-aș recumpăra, dar a fost ok. Intră la categoria the good.

DSC07464

Alt produs folosit a fost gelul de duș  de la Sephora cu extras de cocos pe care l-am primit cadou de la o prietenă dragă. Produsul mi-a plăcut datorită mirosului, însă nu l-aș recumpăra deoarece nu mi s-a părut că mă curăță. Eu eram obișnuită cu gelurile de duș Dove, care chiar dacă sunt hidratante, curăță destul de bine. Acesta făcea o spumă decentă și mirosea foarte fain, dar nu mă făcea să mă simt prea curată după duș, ceea ce nu e prea bine. Mi se pare că ar merge mai bine vara când au loc chiar și două-trei dușuri pe zi. Intră la categoria the bad, din păcate.

DSC07201

Ultimul produs despre care vreau să vă povestesc este crema cu unt de shea de la L’Occitane. Am vorbit deja despre ea de mai multe ori pe blog, dar mai zic o dată. E cea mai bună cremă de gheruțe pe care am folosit-o vreodată și am deja alta cumpărată. 🙂 Deci intră clar la categoria the repurchase.

Acestea sunt produsele pe care le-am folosit și despre care am vrut să vă împărtășesc impresii. Vă aștept pe blog la anul cu o postare despre ce produse se găsesc în geanta mea pentru beauty stuff! Vreau să menționez că nu am fost sponsorizată în niciun fel pentru produsele de care vă scriu sau v-am scris pe blog. Dacă ajung vreodată la stagiul acela, vă anunț! 🙂

Voi ce produse ați folosit până la ultima picătură în ultimul timp? :*

Vă doresc o săptămână magică! 🙂

 

 

2 comentarii

Lasă un răspuns

