New year -New Beauty Bag!

Hello kittens! La mulți ani!!!

Sper că v-ați distrat cum trebuie de Revelion și  sper ca noul an să vă aducă tot ce vă doriți! În postarea de azi vă voi vorbi despre ce produse de înfrumusețare voi folosi în următoarea perioadă. Unele există de câtva timp în colecția mea, dar altele abia le-am cumpărat și abia aștept să le folosesc. Noua beauty bag este un cadou în care se găseau mini’s de la L’Occitane. 🙂

DSC07485

Primul produs apărut recent în rutina mea de înfrumusețare este parfumul Shiseido Ever Bloom. Îmi place că e discret și feminin. L-am primit cadou din partea revistei Glamour deoarece e-mailul meu a fost ales  la Scrisoarea lunii.  🙂 A fost prima dată în viață când am câștigat ceva.

fdt

Un alt produs nou pentru mine este fondul de ten L’Oreal Accord Parfait. Acum că este iarnă se comportă ok pe tenul meu mixt, adică rezistă binișor dacă îl setez ca lumea cu pudră, dar la vară nu știu cum o să fac să nu strălucesc după câteva ore. Este mult mai lichid decât Rimmel London Match Perfection, pe care l-am avut înainte, ceea ce nu știu încă dacă îmi place. Cred că s-ar potrivi mult mai bine unui ten normal sau uscat.

golden rose

Fardul de sprâncene de la Golden Rose este cea mai recentă achiziție a mea și a fost inspirată de doua din bloggerițele mele preferate: Adina de la Septembrie, joi și puteți vedea în acțiune pe canalul de YouTube Sihaya’s World. Până să scriu postarea l-am folosit doar o dată, dar îmi place că se potrivește bine sprâncenelor mele închise la culoare, are un subton rece care mă favorizează. Nu este super pigmentat, dar este de ajuns.

anigif

Acestă mini paletă de farduri de la WetnWild -Walking on Eggshells ar trebui folosită mai des deoarece merită. Fardurile sunt foarte pigmentate, iar nuanța pentru browbone e preferata mea deoarece îmi place să o folosesc ca bază când urmează să aplic tuș.

DSC07490

Gel-linerul de la Maybelline Eyeliner Lasting Drama e preferatul meu de câțiva ani deja. Rezistă foate bine, pensula cu care vine chiar ajută la aplicarea lui și a fost folosit de Lisa Eldridge în tutorialul acesta.

rimel

Rimelul Supershock de la Avon a fost un cadou și i-a luat locul celui de la L’Oreal. Mi se pare ok-ish, dar nu cred că l-aș recumpăra. Mi se pare că are formula prea uscată. 😀

DSC07525

Creionul ruj de la Revlon Just Bitten Kissable în nuanța 01 Honey Douce am început să-l folosesc tot mai des. L-am cumpărat în urmă cu un an și de atunci l-am folosit destul de des când am simțit nevoia să port un ruj roz care să se potrivească tenului meu mai măsliniu.

swatch lipstick 1

Un alt ruj tot de la Revlon Lip Butter în nuanța Raspberry Pie pe care mi l-am dorit de când l-am văzut la Lily Pebbles în urmă cu vreo 3 ani. :)) Vreau să-l port mai des deoarece încă nu a trecut sezonul rujurilor închise la culoare și acesta este foarte comfortabil de purtat.

apa termala

Apa termală de la Avene este înlocuită cu cea de la La Roche Posay. Sunt curioasă dacă voi observa vreo diferență între cele două.

handcream

În cele din urmă vă vorbesc despre crema de mâni apărută recent în rutina mea, este tot de la L’Occitane cu unt de shea și trandafiri. Acesta nu mi se pare la fel de hidratantă ca cea simplă cu unt de shea, dar îmi este suficient. Are un miros subtil de trandafiri care chiar îmi place.

Cam acestea sunt produsele care se găsesc în noua mea beauty bag. Voi aveți obiceiul să vă schimbați produsele din rutina de înfrumusețare odată cu noul an?

4 comentarii

    1. Ce fericire când îți lasă una dintre bloggerițele preferate un comentariu! *squeak!* 🙂 🙂 🙂
      Sunt sigură că o să-ți placă. Se și duce frumos de pe buze, lasă un stain fain fără urme inestetice.
      Păcat că nu găsim WetnWild în magazinele de la noi! 😦
      Mulțumesc! Pe lângă parfumel, a fost o reală plăcere să îmi citesc numele în revista mea de beauty favorită!
      Sper să ai o seară pufoasă! 😀

      Apreciază

Lasă un răspuns

