Some for a bright and awake complexion!

Hello kitties!

Pentru că începe sesiunea de examene și multe dintre noi avem examene și proiecte de predat, m-am gândit să vă vorbesc  despre ce produse folosesc atunci când vreau să arăt fresh și odihnită, chiar dacă nu am dormit ore bune.

DSC07736

Primul lucru pe care îl fac după ce îmi curăț tenul cu gelul de curățare este să folosesc crema de zi Balea Q10. Este targetată ca fiind anti-rid și are SPF 15. Se întinde foarte ușor pe ten și lasă o peliculă grasă. Îmi place să o folosesc sub fondul de ten pentru un efect cât mai dewy pentru că nu intră imediat în piele și îmi face tenul să strălucească ca din interior. Crema este de culoare gălbuie, are un miros destul de puternic, dar care dispare de la un timp și o folosesc mai mult ca pe un primer iluminator. Obișnuiesc să aplic mai multă pe vârful pomeților pentru a ilumina zona cât mai bine.  Eu am varianta de 5 ml, care e perfectă pentru călătorii. Crema se găsește în dm.

DSC07718

Mai apoi, după ce aplic fondul de ten, aplic corectorul de ochi de la Maybelline Instant Age Rewind în nuanța Light.  Îmi place foarte mult acest corector deoarece îmi iluminează cel mai bine tenul și mă face să par odihnită. Am folosit mai bine de jumătate din el și deja mi-e groază că se termină. Din păcate nu se găsește la noi în țară. 😦

DSC07513

Pentru pleoape prefer să folosesc doar o nuanță iluminatoare, fără să îngreunez ochii cu creion, tuș sau culori mai închise deoarece nu vreau să atrag atenția asupra lor. Pentru asta îmi place să apelez la cele două nuanțe deschise din trio-ul de la  WetnWild -Walking on Eggshells

DSC07745

Dacă sunt foarte obosită, îmi sunt roșii și creionul ScandalEyes Waterprof Kohl Kajal în nuanța 005 Nude de la Rimmel London, aplicat pe linia apei schimbă imediat aspectul general al feței în bine. Îmi place că este nude, nu alb; nu îmi place deloc să văd alb puternic pe linia apei, mi se pare că arată foarte artificial, deloc natural. Și îmi place că rezistă foarte bine, probabil faptul că este rezistent la apă ajută la acest aspect.

DSC07754

Pentru obraji este esențial pentru mine să folosesc un blush roz, cu subton rece. Mă face imediat să arăt sănătoasă, ca după câteva minute de exerciții fizice. Acest fard de obraz cremă de la NYX în nuanța Natural, îmi oferă acel aspect de îmbujorare cât mai natural deoarece este cremă. Îl aplic cu Stippling Brush de la Real Techniques și rezistă toată ziua pe ten dacă îl setez cu un strat fin de pudră. Tot pentru obraji, am grijă să nu aplic bronzer deoarece nu mi se pare că ajută deloc la acest tip de look.

DSC07704

Pentru buze prefer roz din nou. Un roz bright, care rezistă mult pe buze este cel de la WetnWild în nuanța Wine Room, pe care prefer să îl aplic doar în centrul buzelor și apoi să-l întind cu degetul sau pensula pentru un efect de stain, cât mai natural. Este un ruj roz, mat cu un subton cald, dar dacă îl aplic ușor arată natural, parcă e nuanța buzelor după ce am mâncat fructe de pădure.

DSC07711

Alteori, dacă am nevoie și de hidratare, îmi place acest Baby Lips Dr. Rescue de la Maybelline, în nuanța Soothing Sorbet. Este un balsam de buze colorat și mentolat care are acel efect de strălucire la început și după ce se pierde, lasă în urmă o nuanță de roz deschis cu subton rece care rezistă foarte bine.

swatch lipstick

Cam acestea sunt produsele esențiale pentru când vreau un look fresh, dewy care să mă facă să arăt odihnită. Voi aveți astfel de produse la care apelați când o cere situația?

Vă doresc o săptămână frumoasă! 🙂

 

Lasă un răspuns

