Winter pamper routine!

Hello kitties!

Sper că ați avut o săptămână pufoasă. 😀 Astăzi o să vă povestesc despre rutina mea de răsfăț pentru păr, corp, ten și suflet. Produsele pe care le folosesc sunt unele dintre preferatele mele din această perioadă și le prefer mai ales acum, pentru că este iarnă. Rutina mea de răsfăț se desfășoară de obicei, duminica. Să începem!

DSC07794

Cu ce folosesc pentru păr pentru că este primul lucru de care mă apuc când sunt la duș. Îmi spăl prima dată părul și dacă e zi de răsfăț, folosesc șamponul Weightless Hydration Coconut Water Shampoo de la OGX. E cel mai awesome șampon pe care l-am folosit în viața mea. Pe lângă faptul că miroase delicios de natural a cocos, curăță foarte bine părul, îl lasă plin de volum, părul nu e aproape deloc gras până la următoarea spălare după ce îl folosesc. În plus, mirosul de cocos se păstrează în păr și nu îmi usucă vârfurile deloc. Chiar nu aș putea cere mai mult de la un șampon. 🙂

Pe post de tratament, mască sau balsam folosesc acest produs de la Chi, Infra Treatment. Trebuie să recunosc că mirosul nu îmi place deloc, daaar este un produs profesional care chiar simt că îmi lasă părul hidratat, dar puternic, cu ținută, textură. Deloc moale și pufos și dispus spre electrizare. Îmi place mult, păcat de miros, care se păstrează în păr, dar trec peste acest aspect.

După ce am ieșit de la duș și părul a stat cât trebuie în prosop, aplic uleiul Moroccanoil Treatment Light Oil. Am avut înainte varianta originală, care nu era light și mi-a plăcut mai mult pentru că uleiul era mai dens, astfel aplicam mai puțin produs. Dar și acesta îmi place mult. Îl aplic pe vârfuri înainte de uscare și îmi lasă părul mai maleabil, fin și strălucitor. Plus, are un parfum masculin pe care îl ador. Dacă ar scoate Moroccanoil parfum, l-aș cumpăra. 😀 Podusele Morooccanoil le găsiți în magazinele Top Line.

DSC07767

Să ne întoarcem la duș și să vă spun despre ce fac pentru corp. Dacă nu am dispoziția necesară să folosesc scrub-ul cu cafea despre care v-am povestit aici, gelul de duș de la Dove Gentle Exfoliation și mănușa aceea cute pe care am primit-o, mă ajută să obțin același efect de piele fină. Gelurile de duș de la Dove sunt preferatele mele. Acesta are și niște particule mici și albastre care ajută la exfolierea ușoară a celulelor moarte, de aceea intră în scenă și mănușa (care se găsește în Primark), ce are o textură abrazivă și ajută la o exfoliere mai profundă.

După ce ies de la duș, când vreau să mă răsfăț la maxim, folosesc loțiunea de corp de la Victoria’s Secret, Secret Charm. Adoooor parfumul și textura acestei loțiuni de corp. Hidratează bine pielea și mirosul se păstrează chiar și o zi. Scrie pe ea că miroase a caprifoi și iasomie. Eu percep parfumul acestei loțiuni ca fiind fresh și foarte plăcut, floral, dar nu dulce. 😀 Chiar nu mă pricep la descris parfumuri.

DSC07781

Și acum urmează partea mea preferată. Răsfățarea tenului. Procesul începe cu curățarea în profunzime cu gelul de la Mario Bădescu Glycolic Foaming Cleanser, cât încă îmi sunt deschiși porii. Mai apoi aplic masca cu argilă de la Origins Clear Improvement Active Charcoal Mask. Ce nume lung. :)) Îmi place tare mult masca aceasta și s-ar putea să plâng când o termin. 😦 Îmi place pentru că porii sunt evident micșorați după ce o îndepărtez și efectul se păstrează câteva zile. Simt o senzație de mâncărime chiar imediat după ce o aplic, probabil că atunci acționează cărbunele. După ce îndepărtez masca, probabil o să dau și cu un val de apă termală, pe am uitat să o pozez (mii de scuze!), iar mai apoi aplic masca Drink up Intensive Overnight mask, tot de la Origins. Este produsul care hidratează cel mai bine dintre toate pe care le am, miroase superb a fructe și are o listă de ingrediente minunată. The love is real! Și după aceasta o să plâng când o să rămân fără ea. Între timp, sigur m-am îmbrăcat cu o pijama pufoasă și pun apa la fiert pentru un ceai și mai pufos. :))

DSC07805

Cât timp apa este la fiert, aprind o lumânare, fie cea la Bath&Body Works despre care am scris aici, fie folosesc o tartă la de Yankee Candle. Ceaiul meu preferat pentru iarnă este ceaiul negru de la Loyd Citrus Tea. Este un ceai negru infuzat cu lămâie și portocale puse în piramide mici, foarte aromat, în care nu simt nevoia să pun lapte. Un alt tip de ceai pe care am început să-l savures este cel de la Fares, ceai natural din plante aromatice. Este foarte parfumat, conține o mulțime de ingrediente, printre care frunze de lemon verbena care lasă un gust acrișor în urmă, ceea ce îmi place mult. Un ceai de care m-am îndrăgostit de câteva zile este ceaiul verde cu Açai&Grape de la Tea Valley. Este cel mai bun ceai verde pe care l-am consumat ever. Miroase și are gust de Orbit Kids, cum să nu-mi placă? Nu știu de ce, dar de fiecare dată când îl beau, pentru că scrie că are struguri, mă gândesc la strugurii aceia albi super dulci de care vorbea Lily Pebbles în vloguri. #twistedmind. :)) Mai apoi, savurez cana de ceai în timp ce citesc o revistă sau vizionez un episod din serial. Momentan urmăresc The Walking Dead. Voi ce seriale urmăriți?

Cam aceastea sunt produsele din rutina mea actuală de răsfăț. Voi ce folosiți sau ce făceți când vreți să vă răsfățați? 🙂

Vă doresc o săptămână pufoasă! :*

7 comentarii

Lasă un răspuns

