JANUARY FAVES

Hello kitties! 🙂

Azi mi-am propus să spun câteva lucruri despre produsele după care am întins gheruța 😀 cel mai des în luna ianuarie deoarece nu am mai făcut o postare de genul din noiembrie.

golden rose

Primul lucru despre care e musai să vă povestesc este pudra pentru sprâncene de la Golden Rose  în nuanța 104. V-am mai povestit despre ea în postarea aceasta, dar nu am crezut că o să ajungă să-mi placă atât de mult. Este o nuanță perfectă pentru sprâncenele închise la culoare, mai ales negre și rezistă toată ziua. Ba chiar am folosit pudra ca fard de ochi și ca produs de conturare. Ca fard de ochi îmi place să-l folosesc în pliul pleoapei, iar pentru conturare folosesc chiar foarte puțin produs pe care îl pun chiar sub osul pomeților și efectul e garantat.

DSC07875

Pentru ochi am folosit creionul de la Revlon High Definition în nuanța 05 Garnet Flash. Este un creion foarte cremos, de aceea îmi place să îl aplic pe linia genelor într-o linie mai grosuță pe care o difuzez cu o pensulă. Uneori îmi place să aplic peste el nuanța Pewter din paleta Lorac Pocket Pro și se completează foarte frumos.

anigif

Pentru cearcăne, în luna ianuarie am folosit cel mai cremos corector pe care îl dețin. Este vorba despre Maybelline Fit Me Concealer în nuanța 20 Sand Sable. Îmi place tocmai pentru că este cremos, am avut zona ochilor cam deshidratată în ultimul timp, și se aplică foarte frumos, are o acoperire medie și un subton galben care ascunde bine cearcănele și venele albastre. Trebuie să îl setez cu pudră și rezistă toată ziua.

DSC07754

Pentru obraji nu m-am putut abține și am folosit în 98% din cazuri fardul cremă de la NYX în nuanța Natural. Și despre acest produs v-am mai povestit pe scurt. Îmi place pentru că îmi oferă un efect fresh prin textura și nuanța de roz pe care le are.

anigif

O combinație de produse pentru buze de care sunt obsedată și acum este cea dintre glosul de buze NYX Butter Gloss în nuanța Vanilla Cream Pie și creionul de buze Melkior în nuanța Nude. Le aplic un pic mai ciudat. Adică încep să aplic un strat subțire de glos peste care pun creionul. Glosul nu pot să-l port de unul singur deoarece este un roz prea deschis pentru mine, dar în combinație cu creionul rezultă o nuanță nude foarte plăcută și potrivită tenului meu.

perfume

Ultimul produs de înfrumusețare pe care l-am folosit în luna ianuarie foarte des este parfumul Shiseido Ever Bloom. Am citi recent despre el într-o revistă unde scrie că este cel mai occidental parfum al Shiseido. A fost creat de parfumierul Aurélien Guichard care spune despre parfum că este unul al cărei note centrale este o floare care nu poate fi identificată și că este un parfum ultra feminin. Eu îl percep ca fiind un parfum feminin, floral și cald. 😀

Alte favorite:

Serialul: The Walking Dead.

Muzică: Arctic Monkeys Live.

YouTuber: Makeup TIA.

Acum sunt curioasă: care sunt favoritele voastre din luna ianuarie?

Vă doresc o săptămână productivă!

Lasă un răspuns

