Mini perfume collection

Hello kitties!

Astazi mi-am propus să vă vorbesc despre mini colecția mea de parfumuri. Nu sunt cel mai mare fan al parfumurilor, mai ales pentru că nu prea am toleranță pentru orice fel de miros. Prefer întotdeauna parfumurile fresh sau subtile. Doar pentru seară, mai pot purta parfumuri puternice. De asemenea nu mă descurc prea bine să le descriu, așadar o să vă spun cum le percep eu și o să vă înserez descrierile de pe site-uri de specialitate mai ales ca să vedeți ce note conține fiecare parfum. Poate vă tentează ceva în mod special! 😀

DSC07991

Să începem așadar cu un parfum se seară care este și cel mai recent parfum din colecție. Îl am de aproximativ o lună și îl folosesc exclusiv seara deoarece îl percep ca fiind foarte puternic și dulce.  Se numește 212 VIP Rosé  de la Carolina Herrera (Eau de Parfum, 30 ml). 

„212 VIP Rose”, este un parfum din colectia „212 VIP”, inspirat de petrecerile spectaculoase din New York. Acordurile principale formate din sampanie si note fructate sunt completate cu floare de piersica, la care se adauga note lemnoase rafinate. Aceasta compozitie fresh-fructata, un parfum senzual si feminin, este invitatia aromatica la o petrecere de neuitat!  

Eu cel mai puternic simt notele lemnoase, cele fructate și șampania. Combinația îmi place, o percep ca fiind modernă și sexy și rezistă foarte bine pe piele și haine. Este cel mai rezistent parfum din colecția mea. Îmi place foarte mult culoare sticluței, este un rose-gold la care îmi vine să mă uit non-stop! :))

anigif

Un alt parfum deosebit din colecția mea este unul despre care v-am mai vorbit aici. Balmoral Rain (Eau de Parfum, 60 ml) de la Anthropologie mi se pare ideal pentru anotimpurile reci sau pentru când e o vreme mohorâtă. Are și cea mai frumoasă cutiuță ever și mă simt ca o pisică aristocrată de fiecare dată când îl folosesc deoarece are acel pompom (nu știu cum se numește poate mă ajutați voi) 😀 de care trebuie să strângi ca să iasă parfum. :)) Meeeoooow! I ♥ it! Eu îl percep ca fiind un parfum cu note lemnoase, sofistiticat și masculin.

Pe site este descris ca fiind un parfum floral cu „note de portocal și magolie ce se amestecă cu mușcată, floare de dafin și muguet deasupra unei baze relaxate de lemn de santal și lichen.”

shiseido

Un alt parfum despre care v-am mai vorbit și care îmi place foarte mult este parfumul Ever Bloom (Eau de Parfum, 50 ml) de la Shiseido. Acesta mi se pare ideal pentru anotimpurile de tranziție, e cel mai feminin parfum pe care îl dețin. La început îl percep ca fiind dulce, dar după ce se așează pe piele devine mai lemnos, pudrat, cald și sofisticat. :)) Delirez deja. Dar așa îl percep eu. M-a surprins foarte plăcut și l-aș recumpăra. 🙂

După cum v-am mai spus, a fost creat de parfumierul Aurélien Guichard care spune că s-a inspirat de aroma pielii. Spune că și-a imaginat „o notă florală centrală transparentă, clară și naturală. O floare abstractă ce nu poate fi identificată cu forme blurate. Un suc care acoperă pielea și o lasă hidratată.” Rezultatul este un parfum feminin, fără note de ieșire, doar cu note dominante care își difuzează aroma radiantă printr-un buchet de flori albe.

Pe site scrie că are o structură circulară a notelor, nu una în formă de piramidă. Cercul dinafară este unul fresh și feminin cu note de ciclamen și floare de lotus. Iar cercul din interior este fragil, senzual și oferă dependență ce include note de floare de portocal, gardenie, mosc și lemn hinoki. 

chanel

Am păstrat parfumul meu preferat pentru final. Chance Eau Fraiche (Eau de Toilette, 50 ml) de la Chanel este parfumul meu preferat de câțiva ani. Îmi place pentru că este fresh, ușor, nu mi se face rău de la el. Uneori mi se face chiar foarte rău de la alte parfumuri. Dacă aș purta cel de la Carolina Herrera pe timp de zi și ar fi cald afară sigur nu m-aș simți bine. Dar acesta l-aș putea purta oricând cu mare drag. Mi-aș cumpăra tot din gama Eau Fraiche. Am văzut că au și parfum pentru păr! ♥ Obișnuiesc să îl port primăvara și vara pentru că mi se pare ideal pentru acele temperaturi.

Creat de parfumierul Jacques Polge si lansat in anul 2007, ”Chance Eau Fraiche” este un parfum chypre-floral, o abundenta de prospetime. Creatorul a reinterpretat compozitia olfactiva din constelatia “Chance” in jurul notelor de lamaie si cedru, urmate de piper roz, zambila de apa si iasomie, alaturandu-se notele de baza de tec, iris, chihlimbar, paciuli, vetiver si mosc alb, pentru a crea un amestec pasionant. Este un parfum senzual, seducator, un spumant-floral perfect pentru vara.

DSC07922

Cam acesta este colecția mea de parfumuri! Alte parfumuri care îmi plac sunt Elie Saab Le Parfum si YSL Black Opium sau Yves Rocher, Naturelle. Un parfum pe care aș fi curioasă să-l încerc este Escentric Molecules, Molecule 01.

Sunt conștientă că parfumurile sunt o categorie subiectivă pentru fiecare, dar sunt curioasă dacă v-am făcut curioase să încercați vre-un parfum din cele prezentate. Care sunt parfumurile voastre preferate? 🙂

Vă doresc o săptămână parfumată! 😀

3 comentarii

  1. Asteptam de mult un articol despre parfumuri!!!<3
    Eu pot spune ca as putea sta o zi intreaga in Sephora sau Douglas sau in orice alta parfumerie, in plus consider ca un parfum poate fi mereu un cadou perfect (cel putin pt mine intotdeauna)
    Uite si parfumurile preferate de mine: Roberto Cavalli – Nero Assoluto
    Carolina Herrera – 212 Sexy
    Versace –Versense
    Versace – Bright Crystal
    Paco Rabanne – Lady million
    Lacoste – Touch of Pink
    Guess – Seductive
    Gucci – Flora
    Christian Dior – J’Adore
    Naomi Campbell – Cat deluxe At Night
    Sigur nu mi le amintesc pe toate :))) si oricum sunt multe pe care inca mi le doresc!!!

    Apreciat de 1 persoană

    1. Când mergem să stăm o zi întreagă în Sephora și Douglas? :))
      Și mie îmi place tare mult Lacoste, Naomi Campbell și Gucci Flora. M-ai făcut tare curioasă de cel de la Carolina Herrera. 🙂

      Sunt sigură că o să ai toate parfumurile pe care ți le dorești! Dacă vrei, te invit să scrii o postare despre colecția ta de parfumuri. 😀 Ce spui? :*

      Apreciază

Lasă un răspuns

