Leave-in hair products

Hello kitties!

Sper că ați avut o săptămână frumoasă și plină de flori! 🙂

Azi mi-am propus să vă spun câte ceva despre produsele mele pentru păr de tip leave-in. Adică care nu necesită clătire. De-alungul timpului am încercat și am adunat mai multe produse de acest gen și mi-am format o părere precisă despre ele. Chiar și acum îmi amintesc de primul produs de acest gen, high-end pe care l-am avut. Este vorba despre Macadamia Leave-In  Cream pe care am comandat-o prin liceu (am 22 de ani btw😀 )de pe Strawbery Net. Îmi doream un produs din această gamă deoarece o urmăream pe YouTube pe Bebexo și eram obsedată de părul ei, mi se părea cel mai frumos ever și zicea că folosește produse din gama Macadamia Natural Oil. Atât mi-a trebuit și am comandat crema, am dat 80 de leuți pe ea. Destul de mult aș zice! :)) Mai ales atunci. Dar a fost farte bună acea cremă leave-in și m-am bucurat de ea mai mult de un an de zile.

DSC08218

Așa a început relația mea cu acest gen de produse. Acum, cele mai multe pe care le am în colecție sunt tip ulei. Îmi plac cel mai mult, poate și pentru că Moroccanoil Treatment Oil a fost primul ulei de păr leave-in pe care l-am încercat. Mi-a plăcut de la prima utilizare, iar de miros sunt înnebunită! Chiar mi-aș cumpăra parfum cu mirosul acela. Preferatul meu este cel original, în sticluța albastră, dar și varianta Light pe care o am în prezent își face foarte bine treaba, doar că este mai lichid și parcă trebuie să aplic o cantitate mai mare de produs. Aplic uleiul mai mult pe vârfuri și lungime de la urechi în jos. Un alt aspect care mă atrage la acest ulei este că părul se usucă mult mai repede când îl folosesc și îl hidratează foarte bine 🙂 Love it!

anigif

Un produs care miroase exact ca uleiul Moroccanoil este  masca, cum o numesc ei, fără clătire Oro Liquido de la Stylius. Din păcate nu se găsește la noi, este un produs ce se poate găsi în Mercadona, un supermarket din Spania. Masca este mai mult o cremă care se întinde ușor în păr și care miroase superb. O aplic mai mult pe vârfuri, dar nu mi se pare că oferă strălucire. Din contră, parcă lasă părul mat, un aspect care pe mine nu mă deranjează, chiar îmi place uneori. În schimb, hidratează decent și îmblânzește firele rebele, lasând părul fin. Cel mai mult îmi place că miroase exact ca uleiul Morocanoil și că o pot folosi și după ce e uscat părul fără să-l îngrașe. 😀

anigif

Un alt produs tip ulei despre care vreau să vă vorbesc este Chi Silk Infusion. La acesta nu îmi place deloc mirosul, dar îl folosesc pentru că hidratează foarte bine, lasă părul foarte mătăsos și mă ajută mai ales când plouă afară și părul o ia razna. Dacă o folosesc înainte părul nu devine foarte electrizat de la umezeală. De asemenea, ajută mult când îmi îndrept părul cu peria, îl lasă mai drept. Cred că dacă folosiți placă de păr, efectele ar fi și mai vizibile. Cu excepția mirosului, mi se pare un produs bun, care merită banii. Silk Infusion este un produs care nu prea arată bine pe părul uscat complet, l-am folosit și am pus de fiecare dată prea mult produs și părul arată imediat gras, ceea ce nu mă încântă. Este un produs care acționează mai bine când părul este supus unei surse de căldură.

DSC08193

Un alt ulei de păr pe care îl folosesc după spălare este Pantene Oil Therapy Elixir. Acesta este cel mai nou din colecția mea și din cât l-am folosit, mi-am dat seama că este un produs cu o textură de silicon, care nu mă prea încântă. Mirosul nu este nici el prea atrăgător, însă lasă părul fin și îl pot aplica într-o cantitate mică și după ce am părul uscat, ceea ce uneori e folositor. Nu mi se pare că hidratează foarte bine, mai mult îmblânzește firele rebele. E ok-ish, nu e de recumpărat, din punctul meu de vedere.

DSC08186.JPG

Ultimul produs despre care vreau să vorbesc se numește Not Your Mother’s Beach Babe Texturizing Sea Salt Spray. Aceasta este un spray pentru texturarea părului ce are în compoziție și sare de mare și care îmi place foarte mult. Pe acesta îl folosesc chiar și la rădăcina părului, aplic în palme o cantitate mică de produs (două pufuri) și o masez la rădăcină pe părul uscat cu prosopul. Îmi oferă un volum super pufos și nu încarcă deloc. Folosesc acest produs mai mult vara și îmi place să îl aplic și pe lungime și vârfuri pentru un messy look. Ah, să nu uit! Miroase incredibil de bine și natural a cocos! ♡

DSC08189.JPG

Cam aceastea sunt produsele de tip leave-in despre care am vrut să vă vorbesc. Sper că v-am făcut curioase. Voi folosiți produse de acest gen? Care este produsul vostru preferat?

Vă doresc o săptămână pufoasă! 💋

2 comentarii

Lasă un răspuns

