Brush collection. Part 1

Hello kitties!

În ziua aceasta însorită de primăvară ce avem la Cluj, mi-am propus să vă prezint pensulele pe care le folosesc pentru aplicarea produselor de machiaj pentru ten. Cele mai noi pensule din colecție sunt cele de la Real Techniques, pe care le am de aproape doi ani. Cele mai vechi sunt pensulele no name cumpărate de prin liceu din Spania și pensulele de la Elf. Toate pensulele au pierdut peri la spălare, dar foooooarte puțini și le folosesc cu drag de fiecare dată. Trebuie să mai menționez că cele no name sunt din păr natural.

DSC08274

Pentru fondul de ten, prima pensulă pe care am folosit-o, asemănătoare cu cea de la Real Techniques, este cea no name din păr natural. Pe ea scrie că ar fi pentru fardul de obraz și când am încercat-o a luat prea mult produs și nu mai știam cum să scap de îmbujorare. Ar fi trebuit să am prea mută grijă de fiecare dată și am încercat-o pentru fondul de ten. Și-a făcut treaba destul de bine, este la fel de densă ca Buffing Brush de la Real Techniques, doar că are forma puțin mai alungită și perii nu chiar atât de pufoși ca Buffing Brush. De aceea, de cele ma multe ori întind gheruța după cea de la Real Techniques când vreau o acoperire medie spre mare de la fondul de ten. Pur și simplu e mai pufoasă! 😀

DSC08282

În ceea ce privește corectorul, pensula preferată este Contour Brush tot de la Real Techniques (cea mai pufoasă din cele două din poza de mai sus). Chiar dacă scrie că e pentru conturare, mie mi se pare ideală pentru blenduirea corectorului în zona ochilor și a nasului datorită formei și densității. Tot pentru corector, îmi place să folosesc Pointed Foundation Brush, zic ei. Aceasta mi se pare muult prea mică pentru aplicarea fondului de ten. O folosesc cel mai des când vreau să aplic corectorul sub ochi. Intră perfect în colțul interior. 🙂

anigif

Pentru pudră și bronzer folosesc pensula din peri naturali, no name. Mi se pare perfectă, aplic foarte lejer, natural pudra cu ea și e destul de mare cât să îmi ofere și un look mai cald când aplic bronzer. Uneori o strâng de peri dacă vreau să folosesc bronzer-ul pentru conturare și apoi las de ei pentru a difuza produsul pufos. Pensula pentru pudră de la Elf am cumpărat-o când era nebunie cu ea prin blogosferă și multe fete o foloseau pentru aplicarea fondului de ten. Făcea o treabă ok-ish și cu fondul de ten, dar cel mai mult îmi place să o folosesc pentru pudră pe timp de vară. Atunci am nevoie să  nu strălucesc imediat după ce ies la soare și cu pensula aceasta, care este foarte densă și tăiată drept, pot împinge bine pudra în ten. Astfel, setez fondul de ten foarte bine. Mi-e tare dragă! 🙂

DSC08292

Pentru fardul de obraz pudră iubesc să folosesc pensula de la Elf Blush Brush. Mi se pare perfectă, nu ia prea mult produs pe peri și nici nu e prea densă, e destul de pufoasă cât să blenduiască fardul bine pe obraz. Îmi place și forma ei, așa mai pointy și uneori o folosesc și pentru conturare pentru că intră perfect sub pomeți. Pentru blush-ul cremă folosesc doar Stippling Brush de la Real Techniques pentru că nu mă lasă să aplic prea mult produs pe ten și difuzează frumos, natural fardul de obraz.

DSC08244

Cam acestea sunt pensulele pe care le folosesc pentru ten. Ar mai fi cea pentru aplicarea rujului, dar am ales să vă spun despre ea în postarea viitoare în care o să vă povestesc despre pensulele pentru ochi pe care le am în colecție. Dacă vreți, desigur! 🙂 Voi ce pensule folosiți pentru aplicarea produselor de machiaj destinate tenului?

Vă urez o săptămână pufoasă ca pensulele mele! 😀

 

Lasă un răspuns

