Brush collection. Part 2

Hello kitties!

Vreau să încep prin a-mi cere scuze că articolul apare cu întârziere. Pentru că încă învăț cum stă treaba cu organizarea. 😦  După cum am promis în postarea anterioară, azi a venit rândul pensulelor destinate machiajului ochilor și a buzelor să fie în prim plan.

DSC08308

Zic să începem de sus, adică de la sprâncene. Pentru că îmi place cel mai mult să folosesc pudră pentru sprâncene, mi se pare că oferă un aspect natural, pentru această operațiune folosesc tot timpul o pensulă unghiulară mică. Aceasta este din seria no name, cumpărată din Spania cu ani în urmă. S-a comportat foarte bine, nu cred că a pierdut vreun fir de păr, este din peri naturali , nu este foarte deasă, astfel încât pot desena cu ea fire de păr în sprâncene, dacă aș vrea. La început o foloseam pentru gel eyeliner și mi-a plăcut foarte mult și pentru desenarea codiței pentru un look de pisică. 🙂

DSC08318

Mai apoi, pentru aplicarea fardului pe pleoape folosesc, dacă vreau un look mai soft și care să acopere toată pleoapa prima pensulă din poza de sus. Acesta este tot no name, din peri naturali și îmi place pentru că e destul de mare, o utilizez când sunt pe grabă, pentru că acoperă repede toată pleoapa și face și o parte din blending.

A doua pensulă din poza de sus, o folosesc când vreau să obțin un aspect intens al fardului, aplică foarte bine fardul, iar dacă o umezesc aspectul e full on eyeshadow. Totodată, e ideală pentru difuzarea fardului pe linia genelor de jos. 🙂

Pensula de blending, de difuzare (a treia din poza de sus), este de la Oriflame și o am de vreo doi ani de zile. La început nu mi-a plăcut deloc, dar mai apoi am început să o apreciez tot mai mult . Difuzează foarte frumos fardurile, este din peri sintetici, desul de lungi și de denși cât să fie maleabilă. La spălare parcă a pierdut în trecut vreo două fire, dar în rest e intactă. O recomand cu drag!

DSC07487

Pentru eyeliner-ul tip gel, care este preferatul meu folosesc pensula care a venit cu liner-ul de la Maybelline, care este de altfel, preferatul meu. La început am fost sceptică în privința acestei pensule și parcă nu mă înțelegeam cu ea deloc, dar acum mi se pare mai bună ca o pensulă unghiulară. Chiar trasez codițele pisicești foarte ușor cu ea. Îmi oferă un control foarte bun.

DSC08330

Pentru difuzarea creionului de ochi sau a gel liner-ului folosesc Smudge Bruge de la Elf. Prima dată când a ajuns, în urmă cu 3-4 ani, țin minte că avea perii tare aiurea erau un pic mai lungi și nu erau egali, nu arăta deloc ca pe site.  Am fost tare nervoasă atunci și am luat foarfeca și am tuns-o. :)) Tot nu arată perfect, dar își face treaba cum trebuie. Difuzează creionul de ochi, liner-ul sau fardurile foarte bine.

DSC08315

La capitolul buze, am o pensulă tot din seria no name. Aceasta nu mai țin minte dacă este din peri naturali, dar își face treaba foarte bine, este foarte precisă și nu a pierdut peri la spălare. 🙂 Uneori, foaaarte rar o folosesc și pentru corectarea punctelor de acnee de pe ten și funcționează ca lumea.

Cam acestea sunt pensulele despre care am vrut să vă vorbesc astăzi! Voi ce pensule preferați pentru machiajul ochilor?

Sper să aveți o săptămână productivă și frumoasă!

Lasă un răspuns

