Spring beauty bits!

Hello kities!

Sper că ați avut o săptămână frumoasă! Azi, mi-am propus să vă vorbesc despre câteva dintre produsele pe care le-am folosit în ultimul timp și care mi se pare că se încadrează perfect în anotimpul pe care îl traversăm. Acest gen de articol, este primul pe care l-am postat pe blog, ceea ce mă transformă într-o pisică melancolică. 😀 Totodată, cred că voi începe să scriu un astfel de articol în fiecare anotimp, dacă o să primesc de la voi un feedback pozitiv. Buun, să începem!

DSC08419

Primul produs care mi se pare că se potrivește perfect cu primăvara, datorită mirosului floral pe care îl are, este șamponul uscat de la COLAB în varianta Paris. Dacă mă urmăriți pe Instagram, știți deja că testez trei dintre șampoanele uscate de la COLAB. O să le fac un review separat aici pe blog. Varianta Paris îmi place pentru că face o treabă decentă cu  părul gras și lasă în păr un parfum floral destul de proeminent, care pe mine nu mă deranjează, și care se păstrează până la următoarea spălare.

anigif

Dacă vorbim despre ten, în ultimul timp mi-a plăcut mult să folosesc paleta de corectoare de la Melkior. îmi place mai ales pentru nuanța aceea cu subton roz care iluminează foarte frumos colțul intern al ochilor. Iar celelalte două nuanțe le combin și le folosesc pentru cearcăne sau pentru alte imperfecțiuni ale tenului. Îmi place mult și pensula cu care vine, mi se pare foarte potrivită pentru colțurile interne ale ochilor sau pentru pinpoint concealing. Corectoarele sunt foarte cremoase (mai ales cel roz) și simt nevoia să le setez cu pudră, altfel cred că ar dispărea de pe tenul meu mixt în 2-3 ore.

anigif

Dacă vorbim de ochi, atunci pentru farduri prefer nuanțele de roz prăfuit pe care le găsesc în paleta de la Smoke and Melorse de la WetnWild. De obicei creez un soft smokey eyes folosind nuanțele din mijloc care le vedeți în swatch. Ieri am aflat de pe contul de Facebook al Alexandrei, Be a masterpiece, că produsele WetnWild se găsesc în magazinele Kendra, ceea ce mă bucură foarte tare, deoarece au prețuri foarte bune pentru produsele pe care le oferă!

anigif

Rămânem tot la machiaj și vorbim despre fardul de pleoape Bourjois în nuanța 15, pe care eu îl folosesc de fapt pe post de blush. 🙂 Mi se pare mult prea roz pentru pleoape și încet, încet am început să-l folosesc ca fard de obraz și e ce trebe! :)) E un roz cu subton rece și cu particule argintii fine, ceea ce îl face perfect pentru primăvară pentru că iluminează frumos pomeții.

anigif

Pentru buze, nuanța de roz de la Rimmel Apocalips în nuanța 101 Celestial mi se pare ideală pentru primăvară. Este genul acela de roz pe care îl pot purta fără să fie prea deschis sau prea aprins și să mă facă să par o pițipoancă sau o Barbie. :)) Este un ruj lichid care devine aproape mat într-un final, așadar nu usucă buzele și rezistă binișor. Dacă vreau să fie mat din prima, îl tapotez cu un șervețel. Un aspect important la Rimmel Apocalips este că dispare frumos de pe buze, deloc inestetic, să lase urme ca niște pete sau un contur doar.

DSC08485

Oja de la Moyra, numărul 12 este o nunață de off-white ce duce înspre crem cu o tentă de piersică. :))) Asta da descriere. Nu am swatch încă cu ea, dar o să postez pe pagina de Facebook sau pe Instagram o poză cu ea pe unghii unde o să puteți vedea exact cum arată. 🙂 Îmi place pentru că este opacă din două straturi și că rezistă bine pe unghii, cam cinci zile pe gheruțele mele. 😀

DSC08457

Mi se pare că nimic nu strigă mai tare primăvară decât un parfum cu miros de flori de cireș. Cel pe care îl am eu este varianta mini a parfumului L’Occitane Fleurs de Cerisier. Miroase exact ca florile de cireș, iar mirosul se păstrează cam șase ore sau mai mult pe pielea mea, în funcție de unde îl aplic. Îmi place și că nu este foarte puternic și acaparator, parfumează discret, delicat, dar totuși își face simțită prezența. Nu știu dacă are vreo logică ce tocmai am scris. :)) Sper că înțelegeți idea! 😀

Cam acestea sunt produsele pe care le voi folosi cu drag primăvara aceasta. Aștept să îmi spuneți și voi dacă aveți un produs sau mai multe pe care să le folosiți în acest anotimp. 🙂 La mulți ani, vouă, tuturor pisicuțelor care aveți nume de floare! 🙂

Vă doresc o săptămână plină cu flori! 🙂

 

Un comentariu

Lasă un răspuns

