April faves!

Hello kitties!

Sper că vă relaxați și că aveți parte de sărbători fericite și liniștite alături de cei pufoși vouă! 😀 Pentru că a trecut destul de mult timp de când am scris un articol de tipul favoritele lunii, mi-am zis că ar trebui să vă scriu despre produsele folosite foarte des și cu mult drag în luna aprilie. Despre unele dintre ele v-am mai spus câte ceva, așa că nu o să insist prea mult la adresa lor pentru a nu mă repeta.

DSC08520.JPG

Primul produs pe care știu că-l voi recumpăra este demachiantul bifazic Nivea. Este preferatul meu, mi se pare că îndepărtează repede și ușor chiar și rimelul rezistent la apă sau rujul mat lichid. V-am mai povestit despre el în articolul despre îngrijirea pielii seara, aici. Singurul lucru pe care am să-l reproșez la acest demachiant este că se consumă repede, cam în două luni. 😦

DSC08512.JPG

Un alt produs de tip îngrijire a pielii pe care l-am folosit cu mare drag în ultimul timp este Collagen Eye Zone Mask de la Skinlite pe care l-am achiziționat din dm. Conține 30 de măști de tip hârtie care încap perfect sub ochi și care hidratează bine zona. Îmi plac pentru că ajută și la reducerea aspectului de ochi pufoși :D, nu numai la hidratare.

DSC08505.JPG

Un alt aspect pentru care acest produs este unul dintre favoritele mele, este că machiajul se aplică frumos peste zona care a fost atinsă de aceste mini-măști. După cum spuneam, le-am cumpărat din dm cu aproximativ 10 lei. 🙂

anigif

Un alt produs favorit al lunii aprilie este paleta de trei corectoare de la Melkior. Am mai scris despre el în articolul anterior, așadar nu o să insist prea mult. Am folosit această paletă toată luna și mi-a făcut plăcere să jonglez cu cele trei nuanțe pentru a ilumina și a corecta diferite secțiuni ale tenului. Sper că nu vă deranjează că am împrumutat gif-ul de la postarea anterioară. 😀

DSC08308

Pudra pentru sprâncene de la Golden Rose în nuanța 104 o am de câteva luni bune și îmi place tot ma mult. Are subtonul acela cenușiu care se potrivește perfect sprâncenelor închise la culoare și rezistă toată ziua. În plus, se consumă foarte greu, după cum se poate vedea, îl am de aproximativ patru luni și nu am consumat nici un sfert din el.

DSC08523

Baza pentru fardul de ochi de la Melkior a fost o revelație pentru mine. Este a doua bază pe pleoape pe care o încerc după cea old school de la Elf care mi s-a părut meh și care s-a uscat foarte repede. Voiam să încerc una dintre faimoasele baze de la Urban Decay sau Too Faced, dar s-a întâmplat să o încerc pe aceasta și mi se pare fooarte bună! Are o textură usoară de spumă, de silicon care creează o bază catifelată și uniformă pentru farduri. Chiar dacă are o culoare de lila deschisă, pe pleoape este insesizabilă. Îmi place să o aplic pe pleoape, iar apoi să aștept să se seteze, cam un minut, două, până mă ocup de sprâncene și e perfectă pentru farduri. O ador pentru că nu mi se adună deloc fardul în pliu toată ziua și chiar dacă nu intensifică foarte tare nuanțele fardurilor, nu mă deranjează acest aspect. O recomand cu mare drag, mai ales că are un preț accesibil! 🙂

DSC08534.JPG

Eyelinerul de la Aden l-am zărit la o colegă, iar când am văzut că are o pensulă cu peri și nu acel burețel la capăt, am știut că vreau să-l încerc. Știu că cel de la Kat von D mai e așa, și cum toate bloggerițele îl laudă, eu am început vânătoarea pentru un produs mai accesibil care să aibă pensula în capăt. Îmi place mult acest tuș deoarece este de un negru foarte intens, se usucă mat și pot trasa codițe pisicești super ușor cu el. În plus, rezistă cu brio pe pleoape toată ziua, noaptea încă nu l-am testat. Hmm, chiar ar trebui să particip și eu la o ieșeală! :))

DSC08515

Chiar dacă l-am lăsat la final, creionul corector pentru ojă de la Melkior este și va rămâne printre preferatele mele mult timp. L-am achiziționat cam pe la începutul lunii și de atunci  l-am folosit la fiecare manichiură pe care am folosit-o și e life changing. :)) Pentru că la gheruța dreaptă tot timpul aplic ojă și pe cuticule, acest creion curăță repede și precis oja de acolo. Miroase foarte bine a mure și nici nu usucă cuticulele. La început mă chiuiam cu bețișoare de ureche îmbibate în acetonă, dar nu aveam același rezultat. Îmi place foarte mult acest creion corector și cred că o să mă țină destul de mult, având în vedere că mai am încă trei rezerve. De asemenea, nu cred că mai pot trăi fără acest gen de produs în trusa mea de manichiură. 😀

Cam acestea sunt produsele mele preferate din luna aprilie. Sper că v-am oferit informații utile, iar dacă aveți întrebări vă răspund cu drag. Aștept să îmi spuneți ce ați folosit voi în luna aprilie. Sper să vă bucurați în continuare de mini-vacanță!

Vă doresc o săptămână liniștită! 🙂

2 comentarii

  1. Vaaaaaii, masca pentru ochi musai o iau! Tot ma uitat pe eBay dupa ceva asemanator, bine ca nu am luat de acolo :)) Demachiantul Nivea e si favoritul meu de cand l-am descoperit, il recumpar de fiecare data cand termin o sticluta. Ma tenteaza si primerul Melkior, desi momentan ma inteleg bine cu un strop mic de Revlon Colorstay aplicat pe pleoapa + pudra peste ( de cativa ani ma descurc cu metoda asta). Te pup!

    Apreciat de 1 persoană

    1. Pai daca functioneaza metoda cu fondul de ten, poate nu are rost sa o schimbi. Totusi, daca o sa incerci, sa-mi spui cum ti se pare. Eu am pleoapele foarte uleioase si nu ma descurc decent pe parcursul zilei fara o baza pentru pleoape. 😀 :*
      Multumesc pentru ca ti-ai facut timp pentru comentarii! :*

      Apreciază

Lasă un răspuns

