COLAB Dry Shampoo – REVIEW

Hello kitties!

Pentru că v-am vorbit într-un articol anterior despre unul dintre șampoanele uscate Sheer+Invisible de la COLAB, astăzi mi-am zis că ar fi cazul să vă povestesc mai multe despre trei dintre ele pe care le-am încercat, mai ales că pe cel original aproape l-am terminat. Eu nu mai pot trăi fără să am un șampon de acest gen în casă. Mă declar dependentă de șampoane uscate deoarece mă ajută în situațiile neprevăzute în care trebuie să ies din casă repede și să arăt decent. Eu îmi spăl părul cu șampon clasic ce se folosește cu apă, de două-trei ori pe săptămână, iar tot de vreo două ori apelez la șamponul uscat.

Am fost curioasă să încerc șampoanele de la COLAB pentru că multe youtuberițe din cele la care m-am abonat, le-au lăudat. În plus, sunt create în colaborare cu Ruth Crilly model și blogger englez, al cărei motan Mr Bear, mi se pare cel mai pufos de pe Internet. 😀

DSC08560.JPG

Cred că este important să știți că alte șampoane uscate pe care le-am încercat sunt cel de la Balea, cel de la Dove și faimoasele Batiste. Dintre acestea, cel mai mult mi- plăcut cel de la Dove care din păcate nu se găsește la noi :(, iar pe locul doi se află Batiste, mult mai accesibile. Cel de la Balea nu m-a impresionat deloc. În acest top al șampoanelor uscate, COLAB se situează pe locul trei. Așadar,  Batiste mi se par mai eficiente, mai puternice decât COLAB.

DSC08554.JPG

Să începem așadar cu COLAB London, cel clasic. Acesta are cel mai putin proeminent parfum dintre cele trei, miroase modern, urban, nu îl pot asocia cu ceva anume. Mi s-a părut că este și cel mai eficient dintre cele încercate de mine. Adică absoarbe sebumul, oferă un volum pufos părului, iar efectul se păstrează o zi în păr. Asta dacă aplic destul de mult produs. Acest lucru este, de fapt, general valabil la șampoanele COLAB. Mi se pare că trebuie să aplic foarte mult produs pentru a obține un rezultat bun. La cele de la Batiste chiar nu e cazul. Cu câteva pufuri se absoarbe foarte repede excesul de sebum din păr. Într-adevăr, la șampoanele COLAB, nu se vede acea peliculă albă în păr dacă este agitat bine tubul și se simte mult mai light în păr decât Batiste.

DSC08549.JPG

Următorul sortiment este cel cu parfum de New York care se aseamănă cu cel de Londra, doar că este mai fructat. Mie îmi place mirosul lui și faptul că se păstrează în păr, dar la fel, nu m-a uimit cu eficiența lui. Și la acesta trebuie să un foarte mult produs, așadar mai am vreo două aplicări și s-a dus. 😦

DSC08422

Ultimul șampon uscat de la COLAB pe care l-am încercat este varianta Paris, care este preferata mea datorită mirosului floral. Șamponul parfumează destul de puternic părul, aspect care pe mine, surprinzător, nu mă deranjează, ba chiar îmi place. Este singurul pe care l-aș recumpăra din cele trei pentru că… parfum floral în păr toată ziua. :)) Din păcate, acesta se comportă la fel ca celelalte două șampoane uscate și am nevoie de muuult produs ca să obțin un rezultat decent și să pot ieși din casă. 😀

DSC08559

Cam aceste lucrurile care am vrut să vi le spun despre șampoanele uscate COLAB, aceasta este părerea mea despre ele. Pentru că nici nu se găsesc la noi în țară (eu le-am primit din Spania) nu mi se pare că merită să le comandați online dacă nu aveți drum prin Marea Britanie sau o altă țară în care se găsesc. Cele de la Batiste se descurcă mai bine din punctul meu de vedere și le găsiți în Sensiblu. Sper ca într-o zi să aducă și la noi șamponul uscat Dove. Aș fi cea mai fericită!

Acum sunt curioasă, care este relația voastră cu șampoanele uscate? 😀 Le folosiți? Care este șamponul vostru uscat preferat?

Vă doresc o săptămână productivă! 🙂

 

 

 

3 comentarii

  1. Utila postare! Am folosit Batiste si acum incerc Balea. Sunt foarte ok pentru situatii de urgenta, cum ai spus si tu. Mai ales ca este mai bine sa folosesti un sampon uscat decat sa te samponezi prea des si sa risti sa cureti uleiurile esenitiale… Frumos blog. Succes pe mai departe :*

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

