MAY FAVES!

Hello kitties!

Îmi pare rău că nu am mai scris pe blog în ultimul timp, dar am fost ocupată non-stop. În timpul săptămânii cu locul de muncă și masterul, iar în weekend cu proiectul de voluntariat la care m-am înscris. Așadar, chiar nu am mai avut zile libere pentru a face poze la produse, editat, iar mai apoi redactarea articolelor. 😦 Sad times! Sper să treacă cu bine și perioada de sesiune care urmează… .

Acum că v-am lămurit cu absența din online, după cum puteți vedea din titlu, azi vă voi povesti câte ceva despre favoritele lunii mai. S-au adunat câteva produse pe care le-am folosit mai des în luna ce se termină și am considerat important să le menționez.

DSC08800

Primul produs pe care l-am folosit în fiecare săptămână a lunii mai este șamponul Silver Reflex de la Kallos.  De când mi-am vopsit părul mai blond, mai ales pe vârfuri. Pentru a împiedica nuanța părului să devină portocalie și să rămână mai cât de cât cenușie în subton, am folosit acest șampon mov de la Kallos. Funcționează destul de bine, mai ales că l-am lăsat doar cinci minute pe păr de fiecare dată. La următoarea șampoanare o să-l las mai mult. Prima dată am citit despre acest șampon la Iguanitza. Așadar, dacă vreți să citiți un review complet despre Silver Reflex, click.

DSC08803.JPG

Rămânem tot la capitolul păr și un produs preferat este Infra Treatment de la CHI. Pentru că părul îmi este mult mai degradat de la vopsit, am nevoie de produse intens hidratatante, iar acest tratament e hair savior. Lasă părul foarte fin, hidratat, dar puternic în același timp. Iar în combinație cu Silk Infusion este tot ce îmi trebuie pentru ca părul să îmi arate foarte bine până la următoarea tunsoare. 😀

DSC08843

La capitolul machiaj, am devenit obsedată de un burețel de tip beauty blender. Acesta este de la Melkior și mi se pare bun. Într-o bună zi o să-l cumpăr și pe cel original, toată lumea spune că merită! Acesta este al doilea burețel de tip ou pe care îl am de la Melkior. Primul s-a crăpat în foarte multe locuri după prima spălare și am fost tare supărată, dar mi-am zis că poate am făcut eu ceva greșit. Așadar, l-am recumpărat și acesta s-a comportat bine până în acest moment. Într-adevăr, am avut grijă ca la spălare să nu îl las foarte mult timp sub apă și să se umfle foarte tare. Chiar dacă e mai high-maintenance, îmi place pentru că nicio pensulă nu blend-uiește corectorul precum acest burețel. Iar dacă aplic prea mult fond de ten din greșeală, îl difuzează foarte frumos, chiar nici nu se vede că port fond de ten. Mă declar dependentă de el! 😀  Voi ați încercat acest tip de burețel?

nyc.JPG

Tot la machiaj rămânem și vorbim despre bronzer. Pentru că razele soarelui sunt tot mai prezente, mi-am zis că este potrivit să folosesc un astfel de produs. Bronzerul pe care îl folosesc eu este cel de la NYC în nuanța 720A Sunny și este unul mat. Acesta fiind un aspect care îmi place mult la el. Un al doilea motiv pentru care îmi place, este faptul că se difuzează foarte frumos pe ten, fără a lăsa pete. Nuanța este și ea una foarte potrivită și caldă, dar nu portocalie. 🙂

anigif

Pentru ochi am ales să folosesc farduri satinate în nuanțe de roz deschis și muuult rimel. De cele mai multe ori, am întins gheruța spre acest creion de la Milani în nuața 03 Champagne Toast. Chiar dacă se întinde un pic mai greu, se setează repede și rezită foarte bine.

anigif

Pentru buze, am fost obsedat de nuanțe de mov. Cel mai folosit ruj al lunii este Deep Love de la Melkior. O nuață de mov închis, care poate fi aplicat și într-un strat foarte subțire și este un mov foarte deschis, aproape de roz. Îmi place pentru că rezistă binișor, cam 6 ore dacă nu mănânc și se simte confortabil pe buze.

DSC08839

Iar în combinație cu creionul pentru ochi de la Milani…Purple Heart on Microsoft  Purple Heart on Microsoft  Purple Heart on Microsoft

yves rocher

La capitolul îngrijirea corpului, am folosit aproape după fiecare duș laptele catifelat pentru corp cu extract de mango și coriandru din noua gamă de la Yves Rocher. Îmi place extrem de mult cum miroase și hidratează decent. Nu la fel ca uleiul de cocos, dar îmi simt pielea foarte fină până la următorul duș. Din păcate mirosul nu se păstrează pe pielea mea prea mult, în maxim patru ore dispare de tot. Oricum, e o adevărată plăcere să folosesc acest lapte de corp, mai ales că intră rapid în piele. Vă recomand să aruncați un ochi la noua gamă de le Yves Rocher. Au mai multe arome și siguri veți găsi una pe plac!

Cam acestea au fost produsele pe care le-am folosit cu drag în luna mai. Aștept să îmi spuneți și voi care au fost favoritele voastre din ultimul timp!

Vă doresc o săptămână productivă! 🙂

 

4 comentarii

Lasă un răspuns

