TOP 5 CELE MAI CONSUMATE PRODUSE (TAG)

Hello kitties!

Am luat o pauză destul de lungă de la postat, din nou. Știu! Îmi pare rău, dar am ajuns într-o stare de oboseală copleșitoare și nu m-am putut ocupa de acest hobby. 😦 Sper că încă mai sunteți aici, câteva dintre cititoare, și că postarea de astăzi să vă ajute și să vă inspire. Totodată, cred că veți ajunge să mă cunoașteți mai bine. Am fost tag-uită de Mara și Irina să vorbesc despre cele mai consumate produse de beauty din arsenalul meu. La fel ca și Irina, am exclus din top consumabilele destul de plictisitoare cum ar fi săpunul, gelul de duș sau șamponul. În schimb, mi-am dorit să vă povestesc despre produsele pe care le consum în aproximativ două luni și care se regăsesc în rutina mea de înfrumusețare. Să începem!

BATISTE

Am ales să încep cu un produs de care mă declar dependentă. Șamponul uscat este cel care nu îmi lipsește din casă, iar brand-ul meu preferat care se poate găsi ușor în România este Batiste. În luna august se găsește în Sensiblu la doar 15 lei, așadar am profitat, după cum se vede mai sus. După cum am mai scris și sus, un tub de 200 ml îl consum cam în două luni de la deschidere. DSC08957.JPG

Un al doilea produs fără de care nu prea pot purcede la rutina de demachiere, este demachiantul bifazic. Am încercat câteva în trecut, dar dintre toate cel de la Nivea a rămas preferatul meu. V-am mai povestit despre el de mai multe ori, printre care mai amănunțit în articolul acesta.

DSC08953

Balsamul de buze nu ar fi intrat în urmă cu un an într-un astfel de tag, dar în ultimul timp și mai ales cu balsamul Eight Hour Cream Lip Protectant Stick SPF 15 de la Elisabeth Arden pe care l-am folosit aproape în fiecare zi lucrurile s-au schimbat. Acest balsam l-am primit la începutul lunii iunie la Glamour Beauty Festival și tare m-am bucurat pentru că are SPF și este din gama Eight Hour Cream despre care am auzit lucruri bune. Balsamul l-am folosit cu mare drag pentru că hidratează și protejează buzele foarte bine, așadar în două luni de consum mi-a mai rămas destul de puțin balsam din cele 3.7 grame câte avea la început. 😦

DSC08960

Loțiunile de corp frumos parfumate sunt cele de care abuzez pe perioada verii. Preferata mea este Secret Charm de la Victoria’s Secret pe care o folosesc mai mult doar la ocazii speciale pentru că nu vreau să se termine vreodată. :)) #sillycat De laptele de corp cu extract de mango și coriandru de la Yves Rocher (200 ml) am abuzat însă, așadar mai am vreo două aplicări. 🙂 Am adorat parfumul proaspăt și fructat al loțiunii, perfect pentru vară. Cred că voi cumpăra loțiunea cu parfum de zmeură next. Ați încercat-o? Voi care îmi recomandați din noua gamă de la Yves Rocher?

DSC08968

Ultimul produs despre care pot spune că l-aș fi consumat în două luni dacă nu m-aș fi oprit la timp este oja Essie Mademoiselle și toate ojele nude transparent care se asemănă cu ea. Îmi plac pentru că reușesc să îmi fac foarte repede manichiura cu o astfel de nuanță, nu sunt pretențioase la aplicare și se potrivesc cu orice ținută aș purta. V-am arătat și v-am vorbit despre oja de la Essie și Astor în postarea aceasta.

Acestea sunt produsele despre care am vrut să vă scriu în această postare. Aștept să îmi spuneți și voi care sunt produsele de îngrijire pe care le consumați mai des decât altele. 🙂 Mulțumesc Irinei și Marei pentru că m-au tag-uit! :* :* Sunteți niște cuties! Eu aș vrea să dau tag-ul mai departe la: Adela, AndreeaMădă și tuturor celor care citiți și vreți să-l preluați. Doar să precizați sursa.

Vă doresc o săptămână însorită! 🌞

9 comentarii

  1. Chiar mă gândeam dacă te bagi sau nu, văzând că ai ceva timp de când nu mai postasei. Mulțumesc că ți-ai făcut timp 🌹😍 Dm
    Am găsit și eu în sfârșit un Batiste care să nu-mi facă cojițe și simt că dependența e la un pas distanță! :))))
    Balsamul de buze de la Eucerin îl consum și eu ca disperata, fie vară fie iarnă, e indispensabil 💖
    Thanks again kitty 💋 kisses

    Apreciat de 1 persoană

    1. 🙂 Salut! Abia acum incerc si eu noi sortimente de la Batiste. Cel tropical miroase puternic a cocos, ceea ce mie imi place. Iar cel de cirese, miroase discret si feminin a cirese. Depinde ce iti place mai mult! Nu am auzit de So. De unde l-ai achizitionat tu? 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

