Summer Beauty Bits!

Hello kitties! 🌞

I know, I know! Numărăm împreună ultimele zile de vară cu regret pentru razele de soare care ne vor răsfăța tot mai puține minute în acest an. Dar am zis că ar fi păcat să nu vă povestesc despre produsele pe care le-am folosit și pe care încă le folosesc în vara aceasta.

DSC09006

Primul produs indispensabil pentru mine pe timp de vară, despre care v-am mai vorbit aici, este parfumul Chance Eau Fraiche de la Chanel. Mi se pare perfect pentru vară pentru că este fresh. Singurul dezavantaj al lui este că nu rezistă foarte bine, de aceea îl aplic în spatele gâtului, ca să ajungă și pe păr, unde rezistă mult mai bine. #summerinabottle

DSC08991.JPG

Despre Sally Hansen Aibrush Legs am auzit de la youtuberițele din afară așa că în urmă cu doi ani am cumpărat-o imediat ce am văzut tubul pe raftul din Walmart. Și mi-a salvat viața de fiecare dată când a trebuit să port rochie sau pantaloni scurți. Pentru că tot timpul picioarele îmi sunt cu vreo două tonuri mai deschise în nuanță decât restul corpului (which I hate!), produsul acesta mi-a fost de mare ajutor. Pur și simplu maschează perfect și în același timp natural toate venele sau vânătăile de pe picioare și le oferă o nuanță superbă de bronz. În plus, mi se pare că arată tot mai bine pe cum trece timpul și nu se transferă deloc pe haine. Din păcate, se duce cu apă și gel de duș, dar Airbrush Legs e un adevărat summer savior pentru mine.

DSC09036

Alt produs pentru bronzare pe care l-am încercat este Vita Liberata Self Tanning Night Moisture Mask. Este primul produs de autobronzare pentu ten pe care l-am încercat și mi-a plăcut mult. În primul rând, aplicarea este plăcută, masca este o cremă de culoare albă care în contact cu pielea devine transparentă și hidratează bine tenul peste noapte. Imediat după aplicare tenul are un aspect dewy, strălucitor care arată bine. După vreo două ore, masca a intrat de tot în pielea mea, iar dimineața am avut tenul cu jumătate de ton mai bronzat, un bronz natural, auriu, foarte plăcut. Deși am avut emoții mari în privința acestui produs, mă declar încântată și îl recomand cu drag.

DSC08997

Pentru că e vară și părul trebuie protejat și el de razele UV, am încercat primul meu produs de la Bumble and bumble, Hairdresser’s Invisible Oil Primer pentru că promite protecție termică și UV și mă declar mega ultra încântată. În primul rând miroase diviiiiiin, cred că s-ar putea să-mi placă chiar mai mult decât Moroccanoil. În al doilea rând este un produs, un amestec de uleiuri ce au o culoare albicioasă și care nu îngrașă deloc părul. Părul se simte mult mai hrănit și miroase ca un dulce plăcut, suportabil.

DSC09024

Buzele le-am răsfățat cu primul meu produs de machiaj de la Chanel. *jump of excitement* Tutumesc din nou, Luciana! Este vorba despre Rouge Allure Gloss în nuața 13 Affriolant, o nuanță de corai atât de plăcută și perfectă pentru vară. Este un glos mai gros și destul de lipicios, ceea ce înseamnă că rezistă binișor pe buze, iar la a doua reaplicare lasă în urmă un stain, lucru care mă încântă.

DSC09014

Primul iluminator pe care îl dețin este Winter Glow de la Melkior, iar în această vară am făcut exces de el. L-am folosit chiar și pe post de fard de ochi și îmi place subtonul cald pe care îl are și luminozitatea pe care o oferă tenului.

DSC09032.JPG

Swatch iluminator și glos. 🙂

edit

Pentru gheruțe am folosit aproape în fiecare săptămână a verii nuanța Serenity de la Melkior. Nu aș fi crezut vreodată că o să mă îndrăgostesc de o ojă albastră, dar chiar sunt obsedată de nuanța aceasta. Mai aveți o poză cu această ojă postată cu ceva timp în urmă pe pagina de Facebook, aici.

Cam acestea sunt produsele despre care am vrut să vă vorbesc în această postare. Acum aș vrea să-mi spuneți voi, ce produse folosiți cu drag pe timp de vară?

Vă doresc o săptămână însorită! 🌞

 

Un comentariu

Lasă un răspuns

