I’ve been buying, I’ve been buying…

Hello kitties!

Dap, am tot cumpărat în ultimul timp, atât produse de machiaj, cât și produse pentru îngrijirea pielii. Am adunat destul de multe produse în ultimul timp, începând cu finalul lunii iulie, așadar am considerat că ar fi interesant să vă povestesc câteva lucruri despre ele. Un mini review la fiecare produs. Am ales să le împart în două categorii :make-up stuff și hair and body stuff. Sper să vă placă! 🙂

MAKE-UP STUFF

anigif

Primul produs de machiaj pe care l-am achiziționat este fondul de ten Infaillable 24H-MATTE de la L’Oreal. L-am cumpărat din nevoie deoarece mi se termina Accord Parfait tot de la L’Oreal, care mi s-a părut bun, dar nu m-a impresionat. Am auzit de acest fon de ten de la youtuberițele din afară, iar mai apoi am citit la A Beauty Tale doar de bine despre el. A trebuit comandat de pe aoro.ro deoarece nu se găsește în magazine. 😦 Vreau să vă spun că îmi place, este cel mai rezistent fond de ten pe care l-am încercat vreodată. Nu vreau să vă spun mai multe pentru că plănuiesc un review. Stay tuned!

dsc09230

Cel mai excitiiiing lucru pe care îl am în trusa de machiaj este cel mai scump burețel din lume, the one and only Beauty Blender. Și da, a meritat banii ăia pentru că are ceva special spre deosebire de ați bureței pentru aplicarea fondului de ten. Îmi place că își dublează volumul când îl umezesc, fondul de ten și corectorul se difuzează perfect cu el și nu s-a rupt ca alți bureți pe care i-am încercat (adică cel de la Melkior). În plus, mi se pare că se curăță ușor. L-am curățat cu săpunul de mâini, dar și cu gelul de curățare a tenului și s-a comportat perfect de fiecare dată. Ador și faptul că este foarte moale, squishy! Am pus și un video cu el pe Facebook, dacă vreți să vedeți cum îl tot apăs ca o weirdo ce sunt. :))

dsc09266-vert

Paleta de la Sleek mi-am dorit-o încă de când am făcut un curs de machiaj în 2012 și o colegă o avea (Salut, Georgiana, dacă citești!). Așadar, când am văzut-o în Kendra am cumpărat-o. Nu îmi pare rău, chiar dacă nuanțele mate din rândul de sus nu sunt pigmentate, în afară de alb. Celelalte sunt cremoase și pigmentate și îmi plac mult, mai ales fardul negru. E cremos pentru un fard uscat și îl pot folosi pe post de liner. 🙂 A costat 49 lei.

dsc09253

Tot în Kendra din Cluj-Napoca, am văzut că au adus WetnWild și aproape am țipat de excitement. 😀 Prețuri foarte accesibile și produse bune! Eu aveam deja două paletuțe de farduri de care sunt foarte mulțumită și două rujuri mate, care îmi plac și ele.  Pentru că m-a cam prins și pe mine toată nebunia cu trendul anilor ’90, cu chockere și rujuri maro, am zis că e musai să am nuanța Mocha-licios de la WetnWild și îmi place mult. În plus, a costat doar 14 lei. 😀

DSC09225.JPG

Ultimul produs despre care vreau să vă povestesc este soluția de spălat pensule de la Ebelin. Am achiziționat-o pentru că Iguanitza a lăudat-o și am încredere în recomandările ei. Îmi place mult cum curăță pensulele și că mă salvează în situații în care am nevoie urgent de o anumită pensulă și nu e tocmai curată. De obicei curăț pensulele cu apă și șampon pentru copii o dată pe săptămână, dar sunt și momente în care nu am timp și atunci mă salvează o soluție de genul acesta. Singurul dezavantaj al soluției, din punctul meu de vdere, este mirosul floral puternic pe care îl are. It’s too much! Am cumpărat-o din dm cu aproape 10 lei.

dsc09275

HAIR AND BODY STUFF 

Nu, nu e o salată de fructe ce vedeți în poza de mai sus, deși ar putea fi. :))

Șamponul Natural Olive Regenerating de la Ziaja am ales să-l testez după ce mi s-a terminat șamponul Dove despre care v-am vorbit în postarea anterioară. Am fost curioasă și să încerc ceva de la Ziaja deoarece am citit păreri relativ pozitive în blogosfera de la noi. Așadar, mă declar mulțumită! Îmi place mai mult decât mă așteptam acest șampon. Curăță foarte bine scalpul, chiar se aude acel scârțâit satisfăcător al părului (cel puțin pentru mine), iar părul nu devine uleios mai repede decât de obicei. În plus, miroase plăcut, a plante dulci aș spune.

dsc09287

Despre gelul și loțiunea de la Yves Rocher v-am mai povestit aici. Nu are rost să repet. De data acesta am ales varianta cu zmeură și mentă. Îmi plac mult pentru mirosul lor, chiar dacă nu persistă prea mult pe piele. Gelul de duș curăță bine, iar loțiunea hidratează decent.

dsc09291

Pentru îngrijirea tenului am introdus în rutina de dimineață crema GinZing de la Origins. Nu vreau să spun prea multe despre ea deoarece plănuiesc un review complet al produselor de la Origins din trusa mea și o să detaliez acolo. Vă spun doar că are o textură lejeră și miroase delicios a portocale. 🍊

DSC09295.JPG

Crema de mâini  Magic Food Banana Hand Milk de la Tony Moly mi-am dorit-o încă de când a apărut pentru că e cuuuute și induce lumea în eroare și conține unt de shea și miroase a banane. E perfectă! :)) Lăsând gluma la o parte, chiar hidratează foarte bine mâinile, intră repejor în piele, iar mirosul și forma de banană mă bine dispun de fiecare dată când o folosesc. 🙂 🍌

Acestea sunt produsele pe care le-am încorporat cu succes în rutina mea de îngrijire! Voi ce ați mai achiziționat în ultimul timp?

Vă doresc o săptămână energică! :*

12 comentarii

Lasă un răspuns

