Origins Review

Hello kitties!

Am vorbit în articolul anterior despre cel mai nou produs marca ORIGINS care a intrat în rutina mea de îngrijire a pielii și v-am promis un articol de tip review în care să vă povestesc mai multe detalii despre produsele pe care le am de la acest brand. Am făcut cunoștință cu brandul Origins în urmă cu doi când eram în SUA. Atunci îmi doream foarte tare să încerc maștile Drink-Up Intensive și Clear Improvement pentru că erau foarte lăudate de youtuberițele mele preferate. Așadar, din seria YouTube made me buy it, când m-am văzut într-un magazin imens, Sephora, din Philadelphia am cumpărat Clear Improvement la 50 ml și Drink Up Intensive la 100ml pentru că m-a cucerit mirosul. 😀 Să începem cu preferata mea!

anigif

 

Pe care am recumpărat-o de curând. Origins Clear Improvement Active Charcoal Mask este cea mai bună mască pentru curățarea porilor pe care am încercat-o. Are o consistență groasă, dar totuși de întinde bine pe ten. Mirosul nu este tocmai foarte plăcut, îmi amintește puțin de argilă, dar pe mine nu mă deranjează. O aplic întotdeauna pe tenul curat și, de preferat, după duș pentru că atunci porii sunt deschiși de la statul în aburi. Uneori mai umezesc un prosopel în apă călduță și îl aplic pe ten pentru a deschide porii și chiar așa este recomandat să fie făcut. Imediat după ce o aplic încep să simt cum lucrează cărbunele activ și simt mici înțepături pe ten. Este o senzație ciudată, dar foarte satisfăcătoare pentru că simt cum lucrează masca, iar lucrul acesta mă face să mă simt bine. Mai apoi, începe să se usuce iar în 15-20 de minute se usucă de tot și poate fi îndepărtată. Mi-a luat mult timp să-mi dau seama că este mai ușor să îndepărtez masca cu cotonete îmbibate în apă, decât doar cu apă. Îmi lua foarte mult timp. Dacă aveți bureței tip konjac cred că ar fi de mare folos. Pe viitor o să-mi cumpăr și o să încerc. 🙂

DSC09185.JPG

Folosesc această mască o dată sau de două ori pe săptămână, depinde cât de gravă este situația. De exemplu, acum îmi reacționează foarte urât tenul, am o grămadă de coșuri aka vulcani noroioși de care nu știu cum să mai scap. Așadar, o să mai folosesc masca și azi, chiar dacă am folosit-o ieri, pentru că ajută la uscarea coșurilor, iar cele care sunt sub piele, pe punctul de a ieși la suprafață, le reduce semnificativ dimensiunea. Totodată, dacă este folosită de două ori pe săptămână ajută la reducerea punctelor negre de care eu nu duc lipsă pe nas. 😀

dsc09184

Așadar, iubesc această mască și aș recomanda-o indiferent de tipul de ten, dar mai ales celor care aveți tenul mixt sau gras. Al meu e mixt btw. 😀

dsc09187

O să continui tot cu o mască pe care îmi place să o folosesc chiar după masca cu cărbune. 🙂 Origins Drink-Up Intensive Overnight Mask este o mască hidratantă. Aceasta are o consistență de cremă hidratantă mai groasă, este de culoare albă și miroase extreeeem de bine a fructe. Ce îmi place la ea foarte mult este că odată aplicată nu se poate observa pe ten, este transparentă, iar uneori o folosesc chiar și ca bază pentru machiaj. 😀 Funcționează de minune ca bază dacă aplic o cantitate mai mică de produs. Masca intră mai greu în ten, așadar se simte o peliculă pe față, dar nimic deranjant.

dsc09194

Chiar dacă am tenul mixt, este deshidratat, iar o doză intensă de hidratare nu îi strică din când în când. Îmi place să folosesc masca aceasta mai rar, cam la două săptămâni în sezonul cald și o dată pe săptămână în sezonul rece. Este ideală când e frig afară și simți cum aproape crapă pielea de la frig. 😀

dsc09189

Am mai vorbit despre masca aceasta când povesteam despre răsfăț, pamper session. Îmi place foarte mult această mască, o folosesc cu drag de fiecare dată și aș recumpăra-o!

dsc09167

Ultimul produs (din păcate :D) și cel mai recent din colecția mea Origins este crema hidratantă de zi GinZing Energy-boosting moisturizer. O folosesc de o lună și pot spune că îmi place. Textura cremei este lejeră, aproape tip gel, așa ușurică, astfel încât este de un alb aproape transparent. Un alt aspect care îmi place la această cremă este faptul că a little goes a long way. Adică este nevoie de puțin produs pentru a fi întins pe ten, ceea ce înseamnă că o să se consume mai greu, iar eu mă bucur. 🙂

dsc09171

Chestia care îmi place cel mai mult la GinZing este mirosul delicios de portocale, de citrice, este fresh și mă ajută foarte mult să mă trezesc dimineața. Lasă tenul catifelat, dar nu hidratat foarte bine, așadar aș recomanda crema doar persoanelor cu ten tânăr, mixt sau gras. Intră atât de repede în piele încât mai pot aplica încă un strat la două minute. 🙂

dsc09174

Singurul minus al acestui produs este că nu conține factor de protecție, așadar trebuie folosit separat. De aceea, mi-ar plăcea tare mult să încerc și Origins VitaZing pentru că are SPF 15. E mic, știu, dar măcar e acolo. 😀

dsc09199

Aceasta ar fi părea mea despre produsele Origins pe care le folosesc cu drag. Din fericire acum puteți comanda produse Origins de pe canar.ro, nu e nevoie să apelați la site-uri sau magazine din țări străine. 🙂 Dacă ați încercat și voi vreun produs despre care v-am povestit vă rog să-mi spuneți părerea voastră despre el, iar dacă aveți întrebări le aștept cu o curiozitate pisicească. 🙂

Vă doresc o săptămână frumoasă! Sper că nu v-am speriat prea tare cu gif-ul! :))

 

2 comentarii

Lasă un răspuns

