Luxury Beauty Bits

Hello kitties!

Am luat o pauză neplanificată săptămânile trecute, așadar vă datorez un „îmi pare rău!” celor care au așteptat articole. 😦 Am revenit cu un articol la care m-am gândit mai demult să-l l scriu. Mi-am spus că poate ar fi careva să își bage năsucul în mini colecția mea de produse pe care eu le numesc high-end sau de lux. Cred că idea de lux este una subiectivă, așadar o să încerc să vă explic ce înseamnă pentru mine. Chiar dacă luxul suprem pentru mine ar fi să am parte de tratamente faciale de la Caroline Hirons și să fiu machiată de Lisa Eldridge *dreams* și să-mi cumpăr constant săpun doar de la Aesop, produse de îngrijire a tenului de la Sunday Riley, Zelens, MV Organic, Oskia etc. și balsam de buze By Terry sau pur și simplu produse care îmi fac o deosebită plăcere să le folosesc indiferent de brand. Am încercat în ultimul timp câteva branduri clasice (cum le numesc eu) din lumea luxului și aș vrea să vi le arăt și vouă. Pentru mine nu există mai clasic în lumea modei sau a înfrumusețării, decât Chanel.

dsc09148

Pentru că se întâmplă ca parfumul meu preferat să fie de la Chanel, am ales să încep cu el. V-am mai vorbit despre Chanel Chance Eau Fraiche în articolul acesta, așadar nu o să insist cu detalii despre produs. Îmi place pentru că este fresh,  nu îmi este rău niciodată când îl port (mi se întâmplă cu alte parfumuri) și mă simt eu. Aș zice că este pentru mine un fel de signature scent și știu că o să-l prețuiesc pentru totdeauna.

dsc09111

Să continuăm cu un brand cunoscut mai ales pentru produsele de îngrijire a tenului, ce are o tradiție de 70 de ani, așadar probabil oamenii ăia știu ce fac acolo.  Nu mai știu exact când am auzit prima oară despre Estée Lauder, dar știu că am devenit interesată de produsele lor atunci când Anna lăuda serumul Advanced Night Repair. Am căutat atunci să văd cât ar costa o sticluță și am înghițit în sec: „Holy, moly, macaronni, nu o să mi-l permit niciodată, dar o să fie pe wishlist-ul meu forever!” :)) Nu am apucat să-l încerc nici acum, deși erau niște deluxe samples să le spunem în Douglas, împreună cu un ruj. Am apucat să încerc, însă, crema de ochi  Estée Lauder Advanced Night Repair Eye Synchronized Complex II. Este tot un fel de deluxe sample, de 5 ml primită la Glamour Beauty Festival. Îmi place mult, mă simt răsfățată suprem când folosesc această cremă de ochi deoarece rezultatele se observă imediat. Textura pielii este considerabil mai catifelată, ridurile fine aproape dispar, iar corectorul se aplică frumos peste cremă deoarece intră în piele destul de repede.

dsc09127

La capitolul machiaj, în ceea ce privește baza, am încercat și o mostră la pliculeț de Double Wear într-o culoare mai deschisă cu două nuanțe decât aș fi avut nevoie, dar totuși mi-a plăcut. A picat la fix într-o zi în care am avut o zi proastă pentru ten, era plin de coșuri și totuși deshidratat. Un dezastru! (Acum e bine, din fericire). L-am aplicat cu Beauty Blender-ul și a acoperit perfect toate imperfecțiunile, s-a setat foarte bine și nici nu am simțit nevoia să aplic pudră. Totuși, nu este un fond de ten pe care l-aș purta zilnic, ci doar în zilele în care nu sunt mulțumită deloc cu aspectul tenului sau pentru un eveniment la care aș vrea să arăt flawless. Fondul de ten Photo Perfection în nuanța 4 Perfect Vanilla de la Givenchy apucat să-l folosesc de câteva ori și a rămas impresionată. Chiar dacă pe timpul verii mi-a fost cam deschisă nuanța lui, acum aș putea începe să-l folosesc mai des, deși nu aș vrea să se termine. 😦 Este un fond de ten fluid, cu acoperire mică-medie, textură foarte lejeră și care se setează foarte frumos pe ten. Cumva formează o peliculă transparentă care parcă blurează porii, dar fără să aibă un aspect mat pe ten. Mi-e cam greu să-l descriu. 😀 Are un miros floral, discret, de care eu m-aș putea lipsi și pelicula aceea de care vorbeam mi se pare că-l transformă într-un fond de ten rezistent la apă. De aceea, mi se pare ideal pentru sezonul cald.

dsc09116

Despre MAKE UP FOREVER nu știu dacă s-ar putea spune că este un brand de lux, poate mai corect ar fi să spunem că este un brand dedicat profesioniștilor în domeniu. Însă, am auzit atât de multe lucruri pozitive despre HD Powder de la ei, încât am fost foarte curioasă, entuziasmată să încerc acest produs. Eu l-am simțit ca fiind unul de lux, deoarece este cea mai fină pudră pe care am încercat-o vreodată, iar numele i se potrivește foarte bine. Chiar dacă nu prea sunt fan pudre libere, acesta m-a convins. Setează minunat corectorul, este imperceptibilă pe ten și arată tot mai bine pe cum trece timpul.

dsc09154

Am început cu Chanel și terminăm tot cu Chanel. Despre Rouge Allure Gloss 13 Affriolant v-am mai povestit în postarea Summer Beauty Bits. Într-adevăr este o nuanță de corai ideală pentru vară pe care am purtat-o mai ales cu bluza bleumarin cu dungi albe de mai sus. Pentru că, după cum vedeți, are și o dungă mai groasă într-o nuanță probabil identică cu cea a glosului.  😀 Matchy-matchy! Tot timpul când folosesc acest glos mă simt the shiz. :)) Așa că thanks again, Luciana! Este vorba despre întreaga experiență! Glosul de deschide dacă apăs pe butonul de sus cu logo-ul Chanel și se aplică frumos pe buze, fără dungi indestetice chiar dacă este mai gros și lipicios. În plus, îmi place pentru că lasă un stain, o pată de culoare pe buze după ce dispare strălucirea. Îmi place foarte mult ambalajul lui, felul cum a fost gândit, așadar o să-l păstrez chiar dacă o să folosesc tot produsul. 😀

Cam acestea ar fi produsele high-end despre care am vrut să vă povestesc un pic azi. Aș vrea să menționez că sensul cuvântului lux s-ar putea schimba pentru mine peste un timp și cred că este normal. 🙂 Care sunt produsele din trusa voastră de îngrijire care vă fac să vă simțiți speciale sau pe care le considerați de lux? I’m curios as a cat can be!

Vă doresc o săptămână specială! 🙂

 

 

Un comentariu

Lasă un răspuns

