Bedside table essentials

Hello kitties!

🌜 În articolul de astăzi mi-am spus că ar fi interesant să vă spun pe scurt și să vă arăt lucrurile pe care îmi place să le am pe noptieră. Toate aceste elemente îmi fac seara mai plăcută, mai cozy, așadar sper să vă inspire!

În primul rând, îmi place să am aprinsă o lumânare aproape tot timpul în sezonul rece, dar mai ales seara. Oferă o lumină mult mai caldă camerei și totodată un miros plăcut. Încă mai am puțin din lumânărica Mohogany Teakwood de la Bath & Body Works ce are un miros masculin și  lemnos. Uneori, mai folosesc tarte de la Yankee Candle, preferata mea cred că este cea Cotton sau Clean Sheets. Uneori mai pun câtea picături în ea din uleiul Tobacco Flower de la The Body Shop. De asemenea, seara îmi place tare mult să beau un ceai, iar cana aceasta e perfectă. Merseu, Eliza!

dsc09502

După ce am creat o ambianță caldă și parfumată în cameră, îmi place să folosesc, înainte de culcare, un balsam de buze și cremă pentru mâini. Nu prea pot sta fără ele pe în sezonul rece. Momentan folosesc balsamul pentru buze Nuxe Reve de Miel și îmi place pentru că miroase frumos a miere, este mat și încă îl pot simți un pic pe buze dimineața, dar totuși nu este cel mai hidratant balsam de buze. Cel mai hidratant pe care l-am avut a fost cel de la Burt’s Bees Beeswax, în varianta clasică. În ceea ce privește crema pentru gheruțe, pe noptieră, o am pe cea de la Rituals cu Ginseng și Ginko Biloba. Îmi place foarte mult: mirosul subtil și dulce de plante și faptul că este ca un balsam care se transformă parcă într-un ulei, dar doar după ce a fost întins bine. Așadar, nu intră foarte repede în piele (în două minute), dar îmi place pentru că hidratează foarte bine și parcă am o experiență de spa de fiecare dată când o folosesc.

La capitolul materiale de citit tot timpul am câte o revistă de răsfoit, dacă vreau ceva mai lejer, dar în ultimul timp m-am delectat cu cartea Face Paint: The Story of Makeup scrisă de Lisa Eldridge. Cartea aceasta este fascinantă (Thanks again, Ade și Luciana)! Este ca o adevărată carte de istorie a machiajului. O ador! Și cartea și pe Lisa Eldridge! :)) Iar dacă mă simt tristuță, îmi place să răsfoiesc O cărticica pentru un Prieten (merseu, Deneu). Quotes about friendship make everything better! 🙂 Oh, and cats!

dsc09496

🌙 Bun, cam acestea sun produsele mele esențiale pentru noptieră. Acum sunt tare curioasă să aflu ce țineți voi acolo! Aștept să-mi scrieți în comentarii! Noapte bună de la mine și de la Țuți! 🐈 ❤️

Vă doresc o săptămână frumoasă! 😘

5 comentarii

Lasă un răspuns

