Cool stuff found on the Web

Hello kitties!

În ultimul timp am avut un chef nebun să procrastinez și mai mult pe diferite site-uri de cumpărături. În rătăcirile mele, am dat peste tot felul de produse care mi s-au părut ciudate, cool sau absolut dispensabile (de care vă puteți lipsi). Așadar, am vrut să le împărtășesc cu voi și să aflu părerea voastră despre ele.

untitled1

Să începem cu cel mai cool produs dintre toate despre care recunosc că am aflat din clipul celebrei youtuberițe Zoella. HP Sprocket Photo Printer este  un dispozitiv micuț, ușor de pus în geantă cu care puteți printa ce poze vreți de pe telefon sau aparatul foto. Pur și simplu folosiți aplicația dispozitivului și le trimiteți prin Bluetooth. În acest fel, poza va fi pregătită pentru print. Cât de tare e asta? Chiar aș vrea un Sprocket! 😀

pimkie

Din categoria instagramable AF, avem cutiile acestea cu print de marmură pe care le-am văzut întâmplător pe site-ul pimkie.fr. Arată atâââât de bine și cool! Din păcate, în magazinul Pimkie din Cluj nu le-am văzut. Poate are Bucureștiul?! Let me know!

stradivarius

Pe site-ul celor de la Stradivarius am găsit secțiunea Lifestyle, unde sunt tot felul de lucruri faine. De la caiete, la lumânări și decorațiuni de perete și mobilă, la secțiunea de Beauty. Acolo am văzut câteva oje în nuanțe interesante, geluri de duș și chiar produse de machiaj. Am fost surprinsă tare plăcut, chiar nu știam câte chestii de înfrumusețare are Stradivarius. Voi ați încercat ceva din categoria beauty de la ei?

zaraironing

Râmânem tot la grupul Inditex  și alunecăm încet pe pe site-ul zara.com :)). Acolo am descoperit la secțiunea Home că există apă pentru călcat hainele. Nu mă prea mir că nu am știut că există așa ceva, nu sunt eu cea mai gospodină, ba chiar urăsc să calc haine. Totuși, sper că nu sunt singura care tocmai a aflat de existența ironing water! Am I?

Cam acestea ar fi chestiile de pe web care m-au intrigat în ultimul timp. Aștept să-mi spuneți dacă ați descoperit și voi chestii interesante pe net în ultimul timp!

Vă doresc o săptămână productivă! :*

 

4 comentarii

  1. Chestiile de la Stradivarius sunt atttaaaatt de nice cute sweet stylish Omg Omg. Aici în Stradivarius au expuse chestiutele de beauty (n-am încercat încă) agende, litere de decor cu beculete, odorizantele de camera, accesorii, portfarduri, spray de corp, creme (parcă)..o gramaaada de treburi super faine și la prețuri accesibile. Eu mereu îmi iau un ceva cât de mic când intru acolo, e imposibil să Nu! :d

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

