Current faves

Hello kitties!

Pentru că nu am mai reușit să scriu un articol de tipul favoritele lunii, dar vreau totuși să vă spun ce mi-a plăcut în ultimul timp, am ales să vă vorbesc despre current faves. De la produse cosmetice, la seriale și canale de YouTube și accesorii. Să începem!

dsc09573

Primul produs pe care îl folosesc din octombrie este balsamul pentru păr Dove Youthfull Vitality. V-am mai povestit despre șampon, aici, iar balsamul îmi place la fel de mult. Mirosul, consistența și mai ales că hidratează părul, dar fără să îl lase extrem de moale, pisicos. Îl lasă pur și simplu hidratat, îi păstrează textura cumva. Sper că se înțelege! :)) Love it!

dsc09584

Al doilea produs este poate Better Than Sex. :)) Acum, pe bune! Chiar m-a surprins rimelul acesta de la Too Faced. Am fost sceptică în privința lui, am zis că nu are cum să fie mai bun decât Maybelline Lash Sensational, dar m-am înșelat. Testul suprem a dezvăluit adevărul crunt. Genele ochiului stâng rimelate cu Better Than Sex erau mult mai voluminoase și conturate decât cele rimelate cu Lash Sensational. Păcat că există diferența de preț între ele! :)) Da, eu am avut varianta mini! ❤

anigif

Un alt produs de care m-am bucurat este Serum Vegetal de la Yves Rocher. Varianta de 30 ml a fost cadou în luna decembrie cu revista Glamour. Îmi face plăcere să folosesc această cremă pentru că este foarte grasă și lasă o peliculă glowy pe ten. Îmi place foarte mult să mă gândesc mai mult la acest produs ca la o bază dewy pentru fondul de ten. Uneori o aplic doar pe vârful pomeților, la fel cum aș face cu un iluminator,  iar tenul parcă luminează din interior and all that good stuff. :))

dsc09586

Atunci când vine frigul, cu siguranță mă apucă și pe mine dorul de culori mai închise pe buze la fel ca pe toată lumea. Chiar dacă acum în decembrie încep să folosesc mai mult rujul roșu, în noiembrie am purtat mami mult culorice seamănă cu fructele de pădure. Unul dintre rujuri este Revlon Lip Butter, nuanța Raspberry Pie. Îmi place pentru că se aplică ușor și nu se duce de pe buze urât.

dsc09577

Categoria de produse de îngrjire de care am abuzat în ultimul timp este cu siguranță crema de mâini. Momentan am trei creme pentru gheruțe pe care le folosesc constant, însă cea cu care mă răsfăț seara este Rituals cu Ginko’s Secret. Îmi place la această cremă întreaga experiență pe care o oferă. Are o consistență mai groasă care la contact cu pielea se trasnformă aproape într-un ulei, iar după cel mult două minute se absoarbe complet. Și să nu uităm de mirosul plăcut, de plante dulci pe care îl oferă! Mai vreau Rituaaaals!

FUN STUFF

22

Acum să trecem la ceva mai diferit, accesorii. Am purtat on/off chokers încă din vară, dar din octombrie am fost obsedată cu cele două de mai sus. Mai ales cu cel auriu pentru că e simplu, nu sare în ochi, dar e acolo și oferă un efect frumos. Dar uneori am chef să se vadă din avion, așa că le port amândouă deodată. :)) Îmi plac foarte mult! Thanks again, Eliza! 🙂

dsc09594

Un alt accesoriu care ține mai mult de home decor este cutiuța aceasta cu print floral, foarte feminină și instagramable. :)) În ea am ales să îmi pun produsele de machiaj pe care le folosesc în fiecare zi și își face treaba foarte bine. Încap foarte multe produse în ea și arată frumos. Thanks again, Coco! 🙂

DSC09593.JPG

Acum trecem încet la cultură, unde am fost mai mult decât obsedată de cartea Lisei Eldridge, Face Paint: The Story of Makeup! V-am mai scris despre ea pe scurt aici. Încă nu am terminat-o, nu mi se pare o carte ușor de citit deoarece conține foarte multe informații de tip istoric în fiecare capitol. Mă fascinează toate acele detalii despre machiaj pe care Lisa le-a pus în carte. Dacă sunteți pasionate de machiaj, de cum funcționează înfrumusețarea încă din Egiptul Antic sau sunteți makeup artist, vă recomand cu drag această carte.

mv5bnju2nza5mzgym15bml5banbnxkftztgwndawotuxmdi-_v1_sy1000_cr006741000_al_

sursa foto: aici

În ceea ce privește serialele, I binged The Crown like nobodys bussines! 😀 O să vă spun atât despre el: descrie viața reginei Elisabeta a II- a Marii Britanii încă de la începutul domniei, are 9/10 pe IMBD și m-am uitat chiar și la Victoria pentru că mi-a plăcut atât de mult. Abia aștept sezonul 2!

negin

sursă foto: aici

La capitoul YouTube, creatoarea de conținut care mi-a plăcut cel mai mult să o urmăresc este Negin Mirsalehi pe care o urmăream pe Instagram pentru că are un păr superb, dar și un stil vestimentar care îmi place. Mai nou, postează și vloguri pe YouTube și îmi plac foarte mult. Îmi place energia pe care o emană și ce să mai, tipa mi se pare #goals, #hairgoals, #bodygoals, #boyfriendgoals, #lifegoals. :))

Un comentariu

Lasă un răspuns

