HIGHLIGHTS OF THE YEAR | 2016

Da, știu! Deja am citit că despre anul care tocmai trece se va vorbi în viitor ca despre anul ce nu trebuie menționat. :)) Am avut multe pierderi ale artiștilor în acest an, iar mie chiar mi-a intrat un freakin’ liliac în apartament vara trecută. Totuși, am avut câteva momente bune în anul 2016 pe care aș vrea să le împart cu voi. Am ales 12 la număr, pentru fiecare lună din an, dar oricum sunt scrise destul de aleatoriu, așadar nu luaați neapărat în seamă acest aspect! Just enjoy! 

20160522_082051

1. În luna mai m-am înscris ca voluntar în cadrul proiectului Clujul Văzut Altfel împreună cu  două prietene pufoase, Coco și Eliza. Am avut ocazia să vizităm două sate din județul Cluj: Custura și Mănăstirea. Poza de mai sus este din satul Mănăstirea, este fosta școală care m-a întristat pentru că este o clădire foarte degradată. La fel și castelul Korniș, care datează din perioada medievală și despre care am aflat multe informații și legende cu inorogi. Ar fi o adevărată plăcere să-l revăd restaurat. Cu siguranță ar atrage numeroși turiști!

instameet-poca

2. Am participat la două Insta Meetings anul trecut: prima la Impact Hub și a doua la Fabrica de Pensule. La ambele întâlniri am cunoscut oameni pufoși, creativă, cu fundiță. 😀 Dar, primul Insta Meet a fost mai special pentru că acolo am cunoscut-o fizic pe Andreea de la Deeb’s Blog și le-am întâlnit pentru prima dată pe Irina de la Coffentropy și pe a ei bebelușă Poca. A fost o plăcere!

20160723_181318

3. În luna iulie am făcut parte din gașca care i-a făcut o vizită surpriză Elizei la Alba cu ocazia zilei de naștere. A fost exciting și am făcut și un tur al orașului Alba Iulia. Mi-a plăcut!

20160716_192852

4. Am participat la Electric Castle, în a treia zi, unde m-am bucurat să-i ascult pe Dub Pistols, Elliphant și, desigur, Skrillex.

20160805_045950

5. Am ajuns și pe la Untold. 🙂

12799157_843626212416167_4305220104592394843_n

6. Anul trecut am fost aleasă de două ori la Scrisoarea lunii de către revista mea de beauty preferată, Glamour. Am fost foarte fericită, mai ales pentru că eu nu câștig nimic niciodată! :))

20160604_183907

7. Dacă tot vorbim de Glamour, o experiență plăcută pentru mine a fost faptul că am mers la Glamour Beauty Festival. Am participat la workshop-uri și am vorbit cu redactorul șef Diana Tofan. Totodată, m-am întălnit în București cu prieteni cu care am fost în SUA, în urmă cu doi ani. M-am bucurat mult să-i revăd! 🙂

dsc09159

8. Am fost în showroom-ul canar.ro din Cluj, iar Teodora m-a recunoscut de pe Instagram și blog și mi-a propus să-mi ia un interviu. Am spus da, iar interviul îl puteți citi aici. Mulțumesc din nou, Teodora!

20160716_150925

9. Anul trecut am avut destul de multe culori și a fost fun să experimentez cu vopsitul M-am făcut eu de fiecare dată și am ajuns aproape blondă (aproape, pentru că nu am fost vopsită chiar de la rădăcini). Totuși, partea mea preferată a fost când mi-am vopsit părul cu cretă în patru culori. Tot timpul am vrut să văd cum mi-ar sta cu părul colorat, iar creta pentru păr a picat la fix. Păcat că nu s-a prea văzut pentru că m-am pregătit pentru Electric Castle așa focă cu fundiță, iar acolo a plouat aproape non-stop. Așadar, părul meu colorat a stat sub pelerină. Oricum, o să repet experiența vara viitoare!

20161027_095945.jpg

10. M-au răsfătat prea bine prietenii în anul 2016 cu ocazia zilei de naștere. Mi-a plăcut absolult fiecare cadou pe care l-am primit, dar cel care m-a atins la minimioară a fost cartea FacePaint The Story of Makeup. V-am mai vorbit despre ea, nu o să insist, dar mă bucur tare că o am în bibliotecă și că mă inspiră de fiecare dată când o deschid!

DSC_0071.JPG

11.Am participat la Beauty Bloggers Meeting Cluj, ediția a 5-a. A fost o onoare pentru mine faptul că am fost invitată și că am reușit să socializez cu bloggerițe pe care le citesc de ani de zile (Hello, Igu!), dar și să cunosc bloggerițe noi! Va urma desigur un articol despre această experiență! Stay tunned! 

20161108_141330

12.Am lăsat cel mai pufos lucru la final. La începutul lunii octombrie, mi-am adus fetița, pisica, pe Ciucii, Țuți, iubita mea, Ma Musi Mu la Cluj și sunt cea mai fericită. Mă bucur că s-a adaptat ușor la viața de apartament și e o plăcere pentru mine să o văd și să o răsfăț în fiecare zi! O am pe Țuți de 8 ani, am văzut-o când a venit pe lume și nu-mi imaginez lumea fără ea! O să am grijă să aibă un 2017 mega pufos! 🙂

Pe final, vreau doar să vă mulțumesc că m-ați citit în 2016, promit să fiu mai productivă pe blog în anul viitor. Chiar vă pregătesc o serie de articole care sper să vă placă! 😉 Eu mă bucur că trece anul 2016, nu a fost cel mai bun din viața mea. Abia aștept 2017! Vă urez un pufos La mulți ani și vă doresc să realizați tot ceea ce vă propuneți în noul an! Cheers to that!  See you next year! 🎆 😘

4 comentarii

Lasă un răspuns

