AM PARTICIPAT LA BBM Cluj

Hello kitties!

Chiar dacă a trecut ceva vreme de la Beauty Bloggers Meeting Cluj (a fost în 26 noiembrie), este musai să vă povestesc despre eveniment. Mai ales pentru că l-am și menționat în articolul anterior ca fiind a highlight of 2016.

dsc_0071

În primul rând, trebuie să spun că m-am simțit onorată că am primit o invitație să particip la eveniment, așadar le mulțumesc pufos organizatoarelor! 🙂  Am ajuns la Centrul de Frumusețe Farmec împreună cu Adela, de la Makeup with A chiar la fix. Afară ne-am întâlnit cu Irina de la Coffentropy, am povestit puțin și am intrat cu mici emoții  înăuntru. Acolo ne-au întâmpinat fetele, Gabriela, Anca, Julia și Cleo. 🙂

dsc_0045

În poză: Cleopatra, Anca, Theodora, Lorena.

Ne-am ales locurile, iar pe scaune ne aștepta deja un produs de la Farmec, de care sunt obsedată! O să aflați mai multe în postări viitoare sau pe social media. După ce au ajuns toate bloggerițele, am început o discuție interesantă despre blogging, despre cum să ne transformăm pasiunea în carieră. Toate acestea, nu înainte de a ne prezenta. Momentul meu preferat încă din clasa I. NOT! :)) 

DSC_0097.JPG

Adela și Irina! ❤

dsc_0027

Andreea! Boop, boop! :))

dsc_0032

Cu Carmen! Quenn of skincare. 🙂

Totuși, destul de necesar. :)) Mi-a părut foarte bine să cunosc persoane noi care împărtășesc o pasiune pentru beauty și pentru blogosferă sau YouTube, dar și să revăd anumite bloggerițe. Desigur, pe prietenele pufoase Adela, Irina, Andreea, dar și pe bloggerița mea preferată de beauty Alexandra.

DSC_0015.JPG

Iguuuuuuuuuu! ❤

Am fost atââât de excited să o revăd, încât cred că am speriat lumea pe acolo! :)) Am mai văzut-o pe Iguanitza la un eveniment în care a vorbit despre conținutul pe care îl creaază pe YouTube. A fost pufooos și acolo! Am cunoscut-o pe Carmen Bota, Sandra Bendre, Mădălina Merca, dar și alte fete faine!

DSC_0076.JPG

How cool is Sandra?

dsc_0079

Uitați ce faine sunt cizmulițele Mădălinei! Love!

dsc_0055

Momentul culminant a fost desigur cel în care a apărut Gabriela în scenă cu tortul aniversar ce avea lumânarea cu numărul 5 pe el.

DSC_0061.JPG

De șampanie s-a ocupat Cleopatra! 🙂 Am ciocnit un pahar de șampanie, am mâncat din tort care a fost delicios și am continuat să socializăm! Până când ne-au anunțat fetele că avem de primit niște goodie bags!

dsc09559

Prima poză e cu goodies pe care le-am primit chiar la eveniment, iar a doua conține produsele pe care le-am primit mai târzior pentru că fun curier. #nocomment

dsc09626

Unele produse din cele primite au devenit deja preferate, așadar cu siguranță o să auziți despre ele în postări viitoare sau pe social media: Facebook și Instagram.

În cele din urmă, mi-a plăcut foarte mult să particip la acest eveniment! Mi se pare foarte refreshing să socializez cu cineva cu care împărtășesc pasiuni comune! Mulțumesc încă o dată organizatoarelor pentru invitație și sponsorilor pentru produsele primite spre testare!

15628863_10210464192875423_978743305_o-1

Sper că v-a plăcut acest articol, aștept feedback în comentarii! Vă doresc o săptămână productivă! :*

Un comentariu

Lasă un răspuns

