New Year, NEW BEAUTY BAG | 2017

Hello kitties!

Pentru că și anul trecut v-am povestit despre  cum mi-am schimbat eu produsele de îngrijire pentru anul nou, mi-am spus că aș vrea să devină o tradiție acest tip de articol, așa că ta daaaa, vă prezint my new beauty bag. Ca de obicei, aici vă povestesc despre produsele de îngrijire noi pe care le-am introdus în rutină, așadar nu sunt toate. Trebuie să recunosc că singurul produs care nu este nou este rujul. Am destule, așa că nu prea apuc să le termin, nu îmi amintesc să fi terminat un ruj în viața mea de pisică. 😀 Daaar, să începem cu două produse de skincare care au fost de un real ajutor pe frigul din ultima perioadă.

DSC09734.JPG

Primul este Serul Concentrat cu Acid Hialuronic de la Farmec din Gama Gerovital H3 Evolution pe care l-am primit în cadrul BBM Cluj. Am început să-l folosesc mai mult din luna decembrie și îmi place foarte mult. În primul rând trebuie să vorbim despre ambalaj. Arată foarte geeky, mă simt ca o chimistă de fiecare dată când îl folosesc pentru că arată ca o seringă, iar partea de jos se rotește și apoi se apasă, click click pentru ca produsul să iasă. Folosesc cam trei pompițe, iar tenul meu absoarbe imediat formula. Este un ser albicios, foarte fin, deloc uleios, dar totuși care nu este siliconat. Urăsc senzația aia de silicon pe ten care doar stă deasupra și e foarte alunecos! Eww! Nu suport nici primerele de acest gen. Îmi place ca produsul să intre în ten și să facă ceva. Iar acest ser intră aproape imediat în piele și o lasă hidratată, catifelată și mai fermă parcă. Cred că pentru femeile care au un ten matur, ar fi și mai bun. Acest ser îl folosesc cel mai des seara sau chiar și dimineața, depinde în ce stare se află tenul meu. Peste el aplic întotdeauna o cremă hidratantă pentru că îmi simt pielea confortabilă, hidratată și radiantă. Layering in key. Chiar dacă am un ten mixt, predispus la acnee, nu îmi este frică să folosesc produse foarte hidratante, cum ar fi uleiuri sau serumuri de acest tip. Pentru că am un ten deshidratat, chiar dacă este mixt și se simte mult mai bine dacă îi ofer hidratarea de care are nevoie. Îl recomand cu drag pentru toate tipurile de ten, dar poate doar cele peste 20 de anișori sau 25!

dsc09730

Crema de care vă spuneam mai sus că o aplic peste ser este de la Gerovital Plant și este Crema Hidratantă din gama Flori de Mac. Am primit-o în octombrie, însă doar de luna aceasta am început să o folosesc zilnic. Cred că este prima mea cremă de la Gerovital Plant și m-a impresionat. Hidratează foarte bine tenul, la nivelul cremei de la Origins prin comparație. M-am obișnuit și cu mirosul chiar dacă la început parcă mă deranja un pic, miroase ușor floral, dulce, aproape pudrat, dar nimic puternic care să deranjeze. Mirosul dispare după ce crema intră în piele. Un lucru care l-am observat la cremă este că trebuie să aștept cam trei minute să intre în piele dacă vreau să o folosesc și ca primer. Altfel, fondul de ten nu se aplică bine și se formează cojițe enervante. Sper că mă înțelegeți! 😀 În rest, sunt foarte mulțumită de cremă și aș recumpăra-o.

dsc09743

La capitolul machiaj folosesc în sfârșit ceva nou pentru sprâncene. Este vorba despre creionul mecanic instant lift pentru sprâncene e.l.f. în nuanța Neutral Brown pe care l-am primit în cadrul BBM Cluj. Culoarea mi se potrivește foarte bine, este un maro cenușiu care se potrivește perfect sprâncenelor brunete. În plus, mi se pare foarte de folos și peria de la celălalt capăt, o să o păstrez chiar dacă termin creionul. Mai am foarte puțin din el, chiar dacă nu l-am folosit intensiv, singurul dezavantaj pe care îl găsesc.

dsc09738

Trecem la gene, unde abia am așteptat să încep să folosesc Lash Sensational de la Maybelline. Știam deja că este bun de la o prietenă, salut Ale, dar și de la Carmen Bota. Când am văzut clipul acesta în care ea îl aplică și ce gene voluminoase și alungite și separate oferă, I was soooold! Înainte să-l folosesc, am avut varianta în miniatură a Better Than Sex de la Too Faced și da, acela oferă mai mult volum genelor, dar prețul este mult mai mare decât a rimelului de la Maybelline. Eu l-am prins la reducere, a fost 22 lei parcă. 🙂 Îl recomand din minimioară! 🙂

DSC09752.JPG

La categoria fard de obraz am rămas tot la fardul cremă pentru că mi se pare că oferă un look natural. Iar de când am primit fardul MUFE HD Second Skin 410 Coral de la Irina, thanks again, m-am îndrăgostit de nuanță. E un corai puternic ce are un aspect mat, iar pentru că este foarte pigmentat am nevoie doar de puțin produs pentru a avea un look fresh, tineresc. Rezistă toată ziua pe ten chiar dacă îl setez sau nu cu pudră și îl aplic întotdeauna cu pensula stippling de la Real Techniques pentru că în felul acesta îl pot uniformiza cel mai bine. Love it!

DSC09746.JPG

Ca să se potrivească cu rujul și pentru că sunt clar într-un corai mood, sau the 60’s pentru că am început și să-mi pun mascara pe genele de jos, am redescoperit printre rujurile mele și rujul Moisture Renew Let’s get Naked de la Rimmel. Îmi place pentru că este un nude piersică care nu mă șterge și îmi place și că este foarte cremos. Iar la rezistență, rezistă foarte bine (cam 5 ore dacă nu măânc) doar dacă aplic un creion sub el. Chiar îmi place și e fun să redescopăr nuanțe de ruj în trusa mea de machiaj! Deși, trebuie să recunosc, probabil azi o să dau buzna în Sephora și nu voi putea pleca fără un Cream Lip Stain. Abia aștept să văd nuanțele noi! 😀 Dap, mi-am cumpărat nuanța Copper Blush. Dacă mă urmăriți pe Instagram ați văzut deja.

dsc09750

Aveți aici și un swatch al blush-ului și al rujului. Vedeți ce bine se potrivesc? ❤

Bun, deci aceastea sunt produsele relativ noi pe care le folosesc regulat în această perioadă! Poate sunteți curioase de gentuță așa că vă spun că este de la Estee Lauder și mi se pare perfectă de pun în geanțile mai mari de zi!

Vă doresc o săptămână frumoasă! :* Nu uitați că mă găsiți și pe Instagram sau Facebook!

3 comentarii

Lasă un răspuns

