Review Sephora Cream LIP STAIN | Always Red si Copper Blush

Hello kitties!

Știu că nu mă așteptați atât de devreme, dar am mers ieri în Sephora pentru că eram mega, extra entuziasmată să văd noile nuanțe de Cream Lip Stain și mi-am zis că rujurile astea lichide chiar ar merita un review aici pe blog la mine. Motivul principal? Sunt singurele rujuri lichide pe care le am și chiar nu vreau altele. Nu sunt eu cel mai mare fan rujuri lichide pentru că nu îmi place ideea de buze mega uscate, dar atunci când vorbim de un ruj puternic sau de un roșu aprins, vreau să fiu sigură că rezistă la câteva pahare de vin.

dsc09774

 

Aveam deja nuanța 01 Always Red din colecția Sephora Cream Lip Stain, dar pentru că port rar roșu, doar în perioada Crăciunului sau dacă ies în oraș seara și am chef de buze roșii (se întâmplă rar), mi-am zis că nu ar strica o nuanță mai cuminte, pe care să o pot purta mai des. Poate așa termin și eu un ruj! Încă nu am ajuns la această performanță.Știam deja că îmi place formula rujurilor pentru că este opacă, este făcută să reziste bine (la mine rezistă peste 5 ore dacă nu mănânc) și cel mai important, nu usucă buzele foarte tare. De uscat, cred că orice ruj lichid mat usucă buzele, dar cu acesta nu e nimic ce o noapte de Nuxe Reve du Miel să nu repare.

dsc09792

Așadar, m-am dus eu ieri mega entuziasmată spre Sephora! M-am dus cu temele făcute, știam că vreau să încerc și Marvelous Mauve pentru că văzusem swatch-uri pe internet și arată perfect pentru mine. Din păcate sau din fericire, socoteala de acasă nu s-a potrivit cu cea din târg. Am încercat nuanța Marvelous Mauve și mi s-a părut ok-ish în magazin, dar aveam dubii pentru că lumina era foarte shity in magazin. Așadar, am ieșit până afară să văd cum îmi stă exact cu rujul. Crazy lady! :)) Bine am făcut! Nu mi-a plăcut nuanța în lumină naturală, mi s-a părut prea roz pentru tenul meu. M-am reorientat și am dat peste Copper Blush! A fost dragoste la primul swatch! :))

dsc09811

Copper Blush mi se pare o nuanță mult mai apropiată de ceea că căutam eu. Fce parte din nuanțele noi și este un mov plămâniu ce are destul de mult maro îl el cât să fie un nude potrivit pentru tenul meu. Bine, nu mă pricep să descriu nuanțe. O să înțelegeți mai bine din swatch-uri. Mi-a atras atenția și când l-am văzut pe site, dar când am căutat swatch-uri pe internet nu am găsit. Acesta este al doilea motiv pentru care am decis că nu ar strica deloc acest articol în blogosferă! Ah și am primit și un mini-fard de la Sephora gratuit pentru că primisem mesaj de la Sephora despre promoție. Surprinzător, îmi place și fardul este nuanța Movie Popcorn 72. L-am folosit ca luminator și funcționează perfect, este foarte fin, prinde lumina frumos!

DSC09795.JPG

Ce am observat la aceste rujuri este că tind să oxideze un pic pe buze la mine, poate din cauza faptului că am buzele foarte pigmentate. Nuanața depinde ,desigur, și de lumina la care este expusă. După cum v-am scris la mai sus, Marvelous Mauve mi se vedea foarte roz pe buze în interiorul magazinului. Nuanța Always Red mi se vede mai bright, mai deschis în lumină naturală și mai închisă într-o încăpere. Copper Blush mi se vede mai un maro mai închis în  cameră și un nude marov (maro + mov) în lumină naturală. În orice caz, este o nuanță rece de nude ceea ce mi se pare că o face specială. Deci are o nuanță de maro taupe, aproape gri în el. Pe când Always Red este acel roșu clasic cu subton albastru care face dinții săpară mai albi și care se potrivește oricui!

anigif

Am încercat să vă arăt și cum îmi arată mie pe buze. Greu cu pozele de acest gen când ești singură. Îmi cer scuze și pentru buzele crăpate, ar trebui să le exfoliez mâine și pentru aptitudinile de modeală! :))  Pozele sunt făcute în lumină naturală, la geam! 😀 O să încerc să fac și poze tip portret zilele următoare, știu că v-ar ajuta mai mult să vedeți rujul într-un context și o să actualizez postarea.

dsc09819

All in all, sunt mulțumită de aceste rujuri și le recomand. Au mai multe nuanțe acum, așa că indiferent de preferințe ar trebui să găsiți ceva pe plac.Mi-am adus aminte că am mai încercat rujurile lichide de la Astor care mi se pare că rezistă mai bine ca acestea. Adică, a trebuit să intre în scenă demachiantul bifazic ca să pot da rujul jos. Însă, nu le-aș putea suporta pentru că usucă mult prea tare buzele! În plus, selecția de culori este slăbuță!

Acesta ar fi experiența mea cu rujurile Cream Lip Stain de la Sephora. Sper ca postarea să fie de folos și abia aștept să-mi spuneți în comentarii dacă ați încercat rujurile lichide marcă proprie Sephora. Cum vi se par? Vă atrag nuanțele noi?

Vă las link aici să le vedeți! Mai puteți găsi poze cu mine purtând rujurile pe Instagram!

Vă doresc o săptămână pufoasă în continuare! 🙂

 

Lasă un răspuns

