Review Elmiplant Sun Baby SPF 50

Hello kitties!

Astăzi aș vrea să vă vorbesc despre crema cu SPF 50 pe care am cumpărat-o cumpărat-o la o ofertă foarte bună (19 lei) din dm, Elmiplant Sun Baby cu SPF 50.  Pentru că am folosit-o doar două săptămâni nu o să vă pot da foarte multe detalii despre efectul pe termen lung pe care l-ar avea pe tenul meu mixt, așadar o să fie un review scris doar după acest termen de testare al cremei. Da, este o cremă concepută pentru bebeluși între 3-36 de luni. Mi-a atras atenția pentru că mi-am zis că trebuie să fie foarte bine formulată pentru a proteja pielea dacă pretinde a proteja pielea unui bebeluș care este atât de sensibilă.

DSC00069.JPG

Nu cred că are rost să vă mai spun cât este de important să ne protejăm re razele solare pe tot parcursul anului nu doar vara. Eu nu prea reușesc să se explic destul de bine acest fapt prietenelor mele și mamei, lucru care mă frustrează maxim. Chiar nu știu cum să pun problema, așadar vă invit să citiți aceste două articole de la Pasagera și Reader’s Digest despre protecția solară. De la Pasagera am aflat, pe lângă alte multe detalii, durata în care protejează numărul de SPF. Așadar, avem:

    SPF 20 – 200 de minute (3.3 ore).

SPF 30 – 300 de minute (5 ore).

    SPF 40 – 400 de minute (6.6  ore).

    SPF 50 – 500 de minute (8.3 ore). 

Eu am ales o cremă cu SPF 50 pentru timpul verii pentru a mă simți protejată cât mai mult timp și cât mai bine de radiațiile solare. Mai ales pentru că știu că nu aplic crema ca la carte în ceea ce privește cantitatea. Din ce am citit, este recomandată o cantitate aproximativă cu jumătate de linguriță. Eu aplic cam cât o boabă de mazăre. Măcar mă ajută că are SPF mare și faptul că nu stau pe afară prea mult. Dacă aș sta la bronzat cu siguranță aș aplica și reaplica o cantitate suficientă.

Tenul meu este unul mixt cu tendițe de acnee în zona T, mai ales pe bărbie. În rest este normal, doar cu semne de deshidratare pe frunte, în zona liniei părului sau a sprâncenelor.  Mi-am achiziționat această cremă pentru a o folosi mai ales pe ten, dar probabil o să o folosesc și pe corp dacă va fi cazul. Acum că am învățat câte ceva despre factorul de protecție și despre tipul meu de ten, sper că o să înțelegi mai bine părerea mea despre Elmiplant Sun Baby SPF 50.

Ce spune Elmiplant?

Protecție solară eficientă printr-o atingere a naturii. 

Elmiplant a dezvoltat o gamă avansată de produse de protecție solară care protejează în mod eficient pielea întregii familii, permițându-vă să vă bucurați fără griji de expunerea la soare. Bazate pe formule moderne în concordanță cu ultimele cerințe privind protecția solară, acestea sunt îmbogățite cu ingrediente naturale în combinație  cu un sistem de filtre fotostabil avansat pentru a asigura o protecție solară eficientă. 

hipoalergenic – foarte rezistent la apă – fără parabeni – parafine – alcool – coloranți

DSC00094

Ambalajul cremei este un tub albastru deschis de 75 ml ceea ce îl face perfect pentru transportat. Cantitatea mi se pare foarte bună și este specificat că expiră în 12 luni. Crema are culoarea albă și lasă un filtru alb pe ten, dar aproape imperceptibil. După aproximativ 10 minute, crema  intră în piele și o lasă foarte catifelată. Totodată, lasă și o peliculă ușor dewy pe ten. Lucru care pe mine nu mă deranjează deloc. Îmi place pentru că ajută foarte mult să difuzez fondul de ten foarte ușor peste ea. Crema este și foarte emolientă ceea ce uneori ajută. De exemplu dacă am piele care se descuamează din cauza coșurilor sau un nas foarte uscat din cauza unei răceli, crema ajută foarte mult în acest sens. Așadar, dacă aveți un ten uscat cred că v-ar plăcea foarte mult această cremă.

anigif

Un dezavantaj al proprietății emoliente ale cremei este faptul că pudra trebuie reaplicată de mai multe ori decât de obicei. Cel puțin în cazul meu. Dacă trebuie să stau în soare mai mult, am nevoie să reaplic pudra de trei ori în total (de obicei o reaplic o dată). Desigur, contează mult și fondul de ten și pudra folosită. Eu momentan folosesc fondul de ten L’Oreal Infaillable 24H Matte, corector Bourjois Healthy Mix și pudra Oriflame IllumaFlair. Sincer, de multe ori folosesc doar corectorul pe post de fond de ten pentru că fondul de ten este parcă prea înshis pentru mine acum. În plus, este foarte mat și mi-e extrem de greu să-l difuzez frumos pe ten de aceea îl mai amestec cu crema Elmiplant și mă ajută mult. Trebuie să vă mai spun că de cele mai multe ori folosesc și o cremă hidratantă înainte să aplic Elmiplant Sun și anume Origins Ginzing de care sunt foarte mulțumită. V-am povestit despre produsele mele Origins aici.

DSC00079.JPG

Elmiplant mai spune că produsul ar fi rezistent la apă. Nu am testat cum se cuvine această caracteristică, însă dacă aplic pe mână, iar mai apoi mă spăl apa stă cumva la suprafață, însă nu rezistă deloc dacă pun un pic de săpun, iar apa sărată de mare cred că i-ar veni de hac. Bine, probabil contează și cantitatea aplicată.

Am reușit să testez crema într-o zi în care am stat mai multe ore în soare (aprox. 6 ore) și am fost foarte mulțumită de rezultat. M-a protejat foarte bine, iar când m-am demachiat nu aveam pielea deloc iritată de soare, nici măcar un pic roșie.

 Câteva avantaje:

  • cantitate mare de produs
  • protejează foarte bine pielea de razele solare
  • nu conține alcool
  • bun primer de machiaj
  • poate fi folosită atât pe ten cât și pe corp
  • preț accesibil (19 lei in dm).

Câteva dezavantaje:

  • mă ustură puțin ochii dacă aplic o cantitate mai mare chiar în zona lor
  • pudra trebuie reaplicată la tenul mixt și gras
  • conține parfum (de bebeluși :)) ).

În concluzie, eu mă bucur că am cumpărat crema, chiar dacă trebuie să am grijă cum o aplic în zona ochilor. Mă protejează foarte bine de razele solare, pot aplica fondul de ten foarte frumos peste ea și cred că o să mă țină până la toamnă dacă o să o folosesc exclusiv pentru ten.  Tot ce aș mai vrea este să am o pudră cu SPF și un spray din acela invizible pentru ten cum am văzut că este în UK deja de la Garnier. Mi se par perfecte pentru reaplicare. Parcă și noi avem de la La Roche Posay, dar aș vrea să văd piața invadată de astfel de produse la noi ca să am de unde alege. 😀

Cum vi se pare această cremă, sunteți tentate să o achiziționați? Voi cum vă protejați pielea pe timpul verii?

Vă rog, nu uitați să vă protejați pielea și să beți mai multă apă! 😀

Vă doresc o săptămână însorită!

 

 

Lasă un răspuns

