ȘAMPON USCAT L’OREAL | Review

Hello kitties!

Long time no blog post! Știu și îmi pare rău! Astăzi, totuși pentru că mai am doar o folosire a șamponului uscat L’Oreal Elseve Argile Extraordinaire, mi-am zis că ar fi cazul să îi fac un review. Vreau să vă povestesc experiența și părerea mea despre acest produs relativ recent lansat pe piață. Ca să vă faceți o idee despre ce aștept eu de la un șampon uscat, v-aș putea spune că cel mai bun produs de acest tip încercat de mine este cel de la Dove (pe care l-am încercat în urmă cu 3 ani în SUA). Pe locul 2 se află șamponul uscat de la Batiste, mai specific cel Original. Cel mai slab șampon uscat pe care l-am încercat este cel de la COLAB despre care v-am vorbit aici. Părul meu este unul des cu firul subțire și gras la rădăcini. Îl spăl de două ori pe săptămână, iar între spălări folosesc, la nevoie, un șampon uscat.

M-am bucurat foarte tare când am văzut că în sfârșit, mai lansează și altcineva un șampon uscat pe piața din România. Mi se părea că Batiste deține un fel de monopol pe șampoanele uscate. Da, știu, mai sunt șampoane de acest gen de la Kallos, Balea sau Klorane. Pe cel din urmă nu l-am încercat, mi se pare că are un preț destul de piperat, iar Kallos și Balea nu mi se pare că pot fi comparate cu Batiste, sunt mult prea slabe.

Șamponul uscat de la L’Oreal a ajuns la mine în cutia de la Marie Claire la începutul lunii martie și am fost foarte curioasă de cum va funcționa pentru părul meu. L’Oreal Elseve Argile Extraordinaire face parte din gama pentru păr gras de la L’Oreal unde mai puteți găsi un șampon, balsam și o mască. Nu am încercat niciunul din celelalte produse din gamă în afară de acest șampon uscat. Acesta se găsește la tub de 150 ml, iar pe mine m-a ținut o lună și jumătate de folosire o dată sau de două ori pe săptămână.

 

DSC00067

Prima dată când am folosit șamponul am fost impresionată de două aspecte. Primul fiind aplicatorul care difuzează produs în păr printr-un orificiu extrem de fin, poate cel mai fin pe care l-am încercat. L-aș putea compara cu cele de la apa termală Vichy sau La Roshe Posay. Al doilea lucru este faptul că nu lasă reziduu alb. Desigur, am agitat foarte bine tubul înainte. Așa fac cu toate șampoanele uscate. Șamponul a absorbit destul de bine uleiurile din părul meu, însă după ce am trecut cu peria prin el, parcă mai aveam nevoie de mai mult șampon. Lucru care nu m-a încântat. Un alt lucru care nu mi-a plăcut este că nu își menține aspectul de păr curat la fel de bine ca Batiste. După câteva ore (4-5) își pierde semnificativ din efect. În plus, dacă am părul extrem de gras, face față foarte greu, trebuie să folosesc foarte mult produs și parcă apoi îl simt cumva în păr. Meh, nu e o senzație foarte plăcută! Pe de altă parte mi-a plăcut că oferă un pic de textură părului ceea ce ajută ca părul să fie aranjat mult mai ușor.

DSC00065

Aspecte pozitive:

  • disponibilitatea produsului (supermarketuri, hipermarketuri)
  • preț accesibil (aprox 16 lei)
  • aplicator foarte fin
  • oferă textură plăcută părului dacă este aplicat într-o cantitate nu prea mare.

Aspecte negative:

  • nu absoarbe foarte bine grăsimea din păr decât dacă este folosită o cantitate foarte mare
  • lasă senzația de păr încărcat dacă este folosit prea mult
  • se consumă relativ repede
  • își pierde efectul repede
  • dacă părul este pieptănat imediat după aplicare, șamponul nu absoarbe deloc uleiul din păr.

În concluzie, nu am fost impresionată de acest șampon uscat. Poate pentru că am părul des. Cred că s-ar potrivi mult mai bine unui fir de păr foarte fin și unui păr nu foarte des. Nu cred că o să-l recumpăr prea curând, iar dacă o voi face va fi folosit doar când aș avea foarte puțin părul gras și aș avea nevoie de o reîmprospătare. Se situează pe locul 3 în topul meu:

  1. Dove
  2. Batiste
  3. L’Oreal
  4. COLAB.

Tare aș vrea să apară și la noi șamponul uscat de la Dove, mi-e atât de dor de el.  De fapt, aș vrea să văd tot mai multe branduri că pun acest tip de produs și pe piața din România ca să avem de unde alege. De exemplu, Tati, Life Glam Guru, zicea că șamponul ei uscat preferat este de la Pantene. Noi de ce nu-l avem? 😦 Până atunci, eu mă întorc la Batiste!

Voi ați încercat șamponul uscat de la L’Oreal? Ce părere aveți despre el? Care este șamponul vostru uscat preferat? Sunt tare curioasă!

Vă doresc o săptămână frumoasă!

2 comentarii

Lasă un răspuns

