SPRING BEAUTY BITS | 2017

Hello kitties!

Pe 27 aprilie blogul meu a împlinit 3 anișori. Din păcate nu am postat constant încă de atunci, ci doar de doi ani, însă tot mă bucur că nu am renunțat la el. E bebelușul meu!:)) Îmi face plăcere să scriu aici despre experiențele mele cu produsele cosmetice și mă bucur enorm că am întâlnit persoane noi prin intermediul acestui blog.

Pentru că am văzut că prima mea postare s-a numit Spring Beauty Bits și am continuat tradiția de atunci, am decis să vă povestesc și în această primăvară despre produsele de înfrumusețare care mă fac să simt acest anotimp la maxim. 😀

DSC00185

O să încep cu ce folosesc la duș. Pentru corp folosesc acest gel de duș spumant Zensation Organic Rice Milk & Cherry Blossom de la Rituals care are același concept precum noile spume de la Nivea. La capitolul miros însă, cu siguranța nu depășesc Rituals. Am trei, însă aceasta cu lapte de orez și flori de cireș îmi amintește cel mai bine că e primăvară. Parfumul este unul subtil și plăcut, aproape romantic aș spune. Iar spuma pe care o face este foarte densă, dar fină astfel încât am nevoie de o cantitate destul de mică de produs pentru tot corpul. Ce să mai spun, spuma aceasta de la Rituals mă transformă într-o focă cu fundiță de fiecare dată când o folosesc. :))

DSC00187.JPG

Rămânem tot la duș, dar trecem la păr. Am primit recent de la prietena mea cea mai bună, Adela (thanks again :*), șamponul și masca de păr L’Oreal Proffesionnel Vitamino Color A-OX și îmi plac mult. Eu sunt vopsită într-un fel de balayage, ombre rădăcinile încă sunt culoarea naturală a părului, însă am nevoie să îmi reziste mai mult culoarea acolo, iar părul să îmi fie hidratat la vârfuri. Pentru că vârfurile chiar ar avea nevoie de o foarfecă, dar eu încă mai amân și forțez situația cu șampoane blânde, măști, uleiuri și balsamuri de păr ultra hidratante. Șamponul curăță blând, dar eficient, scalpul și îmi lasă părul foarte fin și suplu. În plus, are un miros discret, dar nu știu să-l descriu. Bănuiesc că miroase a produs profesional. :))

DSC00196

Pentru ten, am început încă din iarnă să încerc să aduc strălucire, luminozitate cu Pixi Glow Tonic. Însă abia acum am observat rezultate vizibile. Poate și pentru că am descoperit cum funcționează cel mai bine pentru tenul meu. Așadar, eu în folosesc de 3 ori pe săptămână, seara, iar după aplic o cremă hidratantă. Preferata mea acum este Estée Lauder Revitalizing Supreme (v-am arătat o poză cu ea pe Instagram, aici). Dimineața, mă trezesc și am un ten radiant, porii sunt vizibil micșorați, iar eu îmi iubesc viața. :)) O să-i fac un review după ce îl mai folosesc un pic, însă pentru primăvara mea, este un must!

DSC00199

În continuare, am încercat să fac niște schimbări în ceea ce privește machiajul. Așadar, am înlocuit creionul negru cu cel maro și fardul maro închis cu unul mai deschis. Asta pentru a defini ochii pe linia genelor de sus. De obicei doar acolo aplic astfel de produse și le difuzez cu o pensulă pentru a crea o umbră subtilă. Aplic mascara și sunt am terminat cu ochii! Produsele pe care le folosesc sunt creionul Khol în nuanța Maro și fardul mat Ethereal de la MelkiorDSC00203

Pentru buze încer să aduc un strop de culoare buzelor mele, iar acest lipglos extrem de hidrant și pigmentat de la Anastasia Beverly Hills în nuanța Petal este perfect. Îmi place să aplic o cantitate mică de produs, iar mai apoi să o apăs în buze cu degetul pentru un aspect foarte natural. Îmi place pentru că rezistă foarte bine și lasă un stain în urmă. În plus, miroase foarte bine, a bomboane și vanilie. Trebuie să mă abțin să-l mănânc. 😀

DSC00220

Aici aveți un swatch cu produsele de machiaj! Chiar dacă lipglosul pare mai mult roșu aici, trebuie să mă credeți că este mai mult un roz închis, dar foarte aprins. La fel cum se vede în tub în poza e mai sus. 😀

DSC00209

Ultimul produs trebuia să atace grav simțul olfactiv! 😀 Parfumul Armani Sì de la Giorgio Armani îmi face zilele cu aer proaspăt și răcoros mult mai frumoase. Nu l-as purta într-o zi cu temperaturi mai ridicate de 20 grade Celsius, dar pentru zilele mai reci (la fel cum e azi) sau pentru serile de primăvară, este perfect! Păcat că nu am varianta de 30 ml măcar! 😀 Vă las aici un link spre o pagină unde puteți vedea exact ce note are, în cazul în care sunteți interesate!

Am ajuns la final! Acestea sunt produsele care îmi fac primăvara aceasta capricioasă mai frumoasă! Voi aveți anumite produse pe care le folosiți în funcție de sezon? Care sunt acelea? 🙂

Vă doresc o săptămână minunată!

Lasă un răspuns

