SERVUS, KIEHL’S!

Hello kitties!

Astăzi vreau să vă povestesc despre 9 mai 2017, ziua în care Kiehl’s a ajuns la Cluj-Napoca, în Iulius Mall. Am fost foarte încântată când am descoperit că vor ajunge la Cluj și am fost în extaz când am fost invitată la eveniment. Am mers cu pufarina de Adela de la Makeup with Adela și ne-am simțit extrem de bine la eveniment. De cum am intrat în mall, fetele de la Kiehl’s împreună cu Mr. Bones, ne-au așteptat cu baloane și ne-au invitat să participăm la o vânătoare de indicii. Am intrat desigur în horă și am deslușit cele patru indicii pe rând.

Această prezentare necesită JavaScript.

 

Acele indicii erau menite să formeze o frază ce trebuia scrisă pe avionul de hârtie primit înainte să descoperim primul indiciu. Fraza sună cam așa: Un farmacist a inventat formule chimice eficiente pentru o piele sănătoasă. Mi-a plăcut un kilometru de mult această vânătoare de indicii!

Această prezentare necesită JavaScript.

 

Mai apoi, am fost așteptate cu șampanie la intrarea în primul magazin Kiehl’s din Cluj-Napoca. Am intrat și am descoperit un magazin ce are un design cu totul special. Produsele de îngrijire sunt așezate cu grijă în cabinete cu design de farmacie, sertare mici din lemn cu mânere din metal găzduiesc stocurile, iar pe lângă rafturi din sticlă, avem blaturi de marmură pe care șed mândre o grămadă de produse Kiehl’s. În plus, o mare de o mare de baloane cu heliu pe tavan. Ne-am întâlnit cu multe blogerițe cu fundiță și m-am bucurat tare să o revăd pe Irina de la Coffentropy. Ne-am pierdut toate în discuții și timpul a trecut repede.

Această prezentare necesită JavaScript.

În plus, fiecare dintre noi și-a făcut o consultație de piele de către un reprezentant Kiehl’s, unde am aflat ce tip de ten avem și ce nivel de hidratare are tenul. Eu am fost destul de dezamăgită de nivelul de hidratare. Mi-a ieșit 24 din 50. Mi se pare slăbuț! Credeam că stau mai bine mai ales pentru că în ultimul timp am băut minim doi litri de apă pe zi și credeam că îmi hidratez bine pielea. Oricum, mă pun pe schimbarea rutinii de îngrijire și o să refac testul după aproximativ o lună. Ce este foarte fain la acest test de piele, este că primiți 5 eșantioane personalizate pe nevoile pielii voastre, ceea ce mi se pare destul de pufos. Puteți să testați produsele și mai apoi să le cumpărați full-size dacă vi se potrivesc.

DSC00285.JPG

GOODIE BAG KIEHL’S

anigif

 

La plecare am primit și un goodie bag cu câteva produse de la Kiehl’s. Am început să le introduc în rutina mea de îngrijire, însă nu mi-am format o părere finală despre fiecare produs. O să revin cu un review complet după ce le testez cum trebuie.

DSC00268.JPG

Trebuie să recunosc însă, de Kiehl’s Lip Balm #1 Mango mă declar dependentă. Este un balsam de buze pe bază de vaselină și chiar dacă nu este un balsam hidratant, este mai mult un protector, miroase atât de bine și îmi simt buzele confortabile cu el. Nu este deloc lipicios și oferă buzelor un luciu frumos, la fel ca un glos transparent. Chiar dacă am mai multe balsamuri de buze, trebuie să recunosc că după el am întins gheruța cel mai des.

DSC00278

Produsul de care am fost cel mai încântată să-l încerc este serumul Kiehl’s Midnight Recovery Concentrate. De produsul acesta am auzit în urmă cu vreo 5 ani de la Estee Lalonde care zicea că este un produs magic pentru pielea, chiar și iubitul ei îl folosea. Iar acum am avut șansa să-l încerc nu doar pe el ci și uleiul de zi Daily Reviving Concentrate. Ok, în primul rând cât pot fi de drăguțe aceste mostre de 4ml care au și pipetă? Pfai, ador miniaturile! Le-am încercat pe amândouă însă încă nu am observat o schimbare semnificativă. Bine, nici măcar nu le folosesc de o săptămână. Ce am observat este că Midnight Recovery ajută coșurile să se usuce mai repede. Am avut un vulcan noroios pe bărbie care urma să devină alb, însă pentru că am aplicat serumul, dimineața era deja uscat. Ceea ce m-a bucurat enorm pentru că l-aș fi stors cu siguranță dacă îl vedeam alb. Mă abțin foarte greu! 😦 Eu sunt unul din oamenii ăia care se pierd în vizionări de videouri pe YouTube în care oamenii își scot puncte negre sau coșuri! Mi se pare mega scârbos, dar în același timp nu mă pot opri din vizionat! :)) Cine mai e ca mine?

DSC00265.JPG

Un alt produs full-size pe care l-am primit este Kiehl’s Ultra Facial Cream. Am folosit-o peste serum atât seara cât și dimineața și îmi place mult! Chiar simt că tenul se păstrează hidratat mult timp când folosesc această cremă. Îmi place pentru că nu intră imediat în piele, iar pentru mine este ideală ca bază de machiaj. Din cauza fondului de ten L’Oreal Infaillable 24H Matte pe care mi-e greu să-l difuzez pe ten fără o bază bună, tocmai pentru că este mat și nu îl pot difuza uniform dacă nu am o bază mai grasă pe ten.

anigif

Următorul produs găsit în goodie bag este masca hidratantă Kiehl’s Calendula & Aloe Soothing Hydration Masque. Pe aceasta nu am încercat-o încă, dar voi reveni cu detalii despre ea în articole viitoare. Sună bine ce promite!

DSC00266

Ultimul produs din goodie bag este șamponul Amino Acid. Astăzi îl voi încerca și abia aștept să văd cum se comportă cu părul meu. Am auzit cuvinte de laudă la adresa acestui produsde la Fleur de Force și The Anna Edit încă de anul trecut când au mers la Coachella invitate de Kiehl’s. Chiar și în vlogurile de anul acesta spuneau că încă îl folosesc! Sunt mega-excited să-l încerc și eu!

Cam acesta este conținutul punguței cu bunătăți Kiehl’s! Abia aștept să le încerc pe toate! 🙂 Mi-a plăcut foarte mult felul în care a fost organizat evenimentul și tot conceptul magazinului! Musai să mergeți și voi să-l vizitați, să vă faceți o consultație și un selfie cu Mr. Bones! 😀

UN PIC DE ISTORIE 

Pentru că știți că îmi place să cunosc originile brandurilor pe care le folosesc. Aici v-am scris despre Revlon.

1851_BG

Kiehl’s  a fost înființat ca farmacie în anul 1851 în New York, Manhattan pe 3rd Avenue de către John Kiehl. Frmacia era specializată în produse de îngrijre a tenului, corpului și părului, fiind considerat un brand premium. În anul 2000 a fost cumpărat de L’Oreal și în prezent are mai mult de 250 de magazine în întreaga lume. Acum o să vă pun câteva informații despre brand din declarația de presă oficială.

Moștenirea veche, orientată către client, a companiei Kiehl’s a stat la baza fiecărui produs și serviciu de-a lungul istoriei sale de 165 ani – de la cercetarea ingredientelor și testarea siguranței formulei până la decorurile localizate ale magazinelor – toate fiind adaptate la cerințele particulare ale clienților din comunitățile locale. Obiectivul este mereu acelaşi: de a oferi consiliere clienților într-un mediu atent, educațional, care oferă produsele de îngrijire a pielii testate și confirmate, apreciate de persoane din lumea întreagă.

Ca în cazul tuturor magazinelor Kiehl’s, estetica farmaciei de tip colonial este completată cu elemente moderne care reflectă comunitatea locală și fac referire la rădăcinile new-yorkeze ale companiei, din cartierul East Village. La intrarea în acest spațiu unic, vizitatorii sunt cufundați imediat în istoria îndelungată a companiei și în caracterul său excentric: peste tot sunt detalii ale moștenirii Kiehl’s, inclusiv fotografii ale primului magazin din New York, aventurile familiei fondatoare Kiehl’s, sponsorizate de companie. Elementele istorice surprind și încântă vizitatorii, inclusiv faimosul schelet „Mr. Bones”. Nu există două magazine Kiehl’s identice, însă toate transmit tradiția bogată farmaceutică a companiei.

Așadar, mă bucur foarte mult că avem Kiehl’s la Cluj și mulțumesc pufos echipei pentru invitație! Acum sunt curioasă dacă ați încercat voi produse Kiehl’s? Aveți vreun produs preferat? Următorul produs pe care vreau să-l încerc este crema de ochi cu avocado! Voi ce aveți în wishlist de la Kiehl’s?

Vă doresc o săptămână radiantă!

 

 

6 comentarii

    1. Abia aștept să-l citesc! Și mie îmi plac foarte mult, cred că totuși Midnight Recovery un piiiiic mai mult! 😀 Crema îmi place extrem de mult. Mi se pare o cremă basic de hidratare excelentă. Am o mostră din aceeași gamă cu SPF 30. Sper să fie la fel de bună! xo’s

      Apreciat de 1 persoană

  1. Hihi ce mă bucur că aveți și voi acum magazin Kiehl’s ❤ Eu mai vreau de la ei uleiul pentru demachiere. Am primit o monstră la ultimele cumpărături și este absolut super mega genial. Dizolvă machiajul și tenul rămâne fiiiiiiin ca un fund de bebeluș :d Am încercat și crema de ochi cu avocado. Are o consistență densă și lipicioasă, trebuie frecată foarte bine între degete ca să o poți distribui sub ochi fără să tragi pielea. Mi se pare potrivită pentru noapte, nu cred că e o bună bază de machiaj. Anyway..să le folosești cu plăcere și așteptăm review-uri :d Huugs

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

