EMPTIES: THE GOOD, THE BAD AND THE REPURCHASE!

Hello kitties!

A trecut destul de mult timp de când nu am mai scris un articol despre produsele consumate care s-au adunat în ultima vreme la mine în punga specială unde ajung acestea. :)) S-au adunat multe și ca să ne fie mai ușor vă voi povesti despre ele pe trei categorii: produse pentru păr, pentru ten și pentru corp. Îmi place să scriu și să citesc despre produse consumate pentru că mi se pare o modalitate bună prin se pot oferi păreri detaliate și decisive despre un anumit produs.

PRODUSE PENTRU PĂR

DSC00148.JPG

Pentru că par a fi cele mai multe. Am terminat trei șampoane. Primul este produsul de care sunt cel mai tristă că s-a terminat: șamponul OGX Coconut Water. Îl am de trei ani de când am mers în SUA și l-am adus cu mine. :)) Pentru că la noi nu se găsea de cumpărat online sau în magazine fizice, îl foloseam doar când aveam nevoie să-mi stea părul foarte bine. Adică plin de volum, fără să pară uscat la vârfuri chiar dacă nu folosesc mască, balsam sau ulei pentru păr. Chiar nu știu cum reușește, dar șamponul acesta mă face să mă simt ca după coafor. În plus, face  o spumă foarte densă fără să fie nevoie de mult produs deși are o consistență de gel. Ah și miroase delicios de natural a cocos. Este cu siguranță șamponul meu preferat și l-aș recumpăra forever! Am văzut că acum au adus produse OGX și pe elefant.ro, însă nu au fix acest sortiment de șampon.

Primul șampon pe care l-am terminat dintre cele trei este cel mai mic de acolo, evident: șamponul CHI Infra Treatment. Făcea parte dintr-un set de călătorie de la CHI unde am am avut Silk Infusion, un protector de căldură și o mască pentru păr. Toate produsele mi-am plăcut și am simțit că folosesc produse profesionale, de calitate. Însă, nu aș recumpăra șamponul pentru că nu-mi place mirosul lui. 😀 Donut kill me!  – THE GOOD

Șamponul Natural Olive Regenerating de la Ziaja l-am cumpărat pentru că am citit păreri bune despre el online și pentru că eram curioasă de acest brand. Este primul meu produs Ziaja și a fost ok-ish. Adică a curățat bine părul, chiar scârția părul după a doua șamponare și miroase dulce, dar a plante. A plante dulci! :)) Dar nu m-a impresionat încă să vreau să-l recumpăr sau să încerc alte produse de la acest brand. 😀 – THE GOOD

DSC00145

Rămânem tot la păr, dar povestim despre șampoane uscate. Aici nu cred că are rost să intru în prea multe detalii. Șampoanele de la Batiste sunt cele mai bune pe care le-am încercat de la noi, iar despre L’Oreal Elseve cu argilă v-am spus deja părerea mea aici. Batiste – THE REPURCHASE,  L’Oreal Elseve Argile Extraordinaire – THE BAD.

PRODUSE PENTRU CORP

DSC00151.JPG

La capitolul corp am terminat în sfârșit o cremă de corp. Pure Seduction de la Victoria’s Secret care mi-a plăcut în primul rând pentru miros și în al doilea rând pentru că este o cremă chiar hidratantă. Nu o voi recumpăra în curând pentru că mai am deja jumătate din Secret Charm tot de la ei și îmi place mai mult cum miroase aceea. În plus, m-am hotărât să folosesc ulei de cocos pe post de cremă hidratantă pentru corp pentru că mi se pare mai sănătos. Dacă stăm să ne gândim cremele de corp sunt absorbite de o mare suprafață de piele în organism și chiar cred că aici pot trece la o variantă naturală. Cu excepția zilelor care cer SPF, desigur. – THE GOOD

Din categoria geluri de duș am terminat două de la Yves Rocher care mi-au plăcut foarte mult: Fresh Rose și cel cu zmeură și mentă. Mi-au plăcut foarte mult! Miros exact a trandifiri, respectiv a zmeură și curăță bine. Deocamdată nu le-am recumpărat pentru că am cele spumă de la Rituals de care sunt obsedată, însă cu siguranță intră la categoria THE GOOD.

PRODUSE PENTRU TEN

DSC00158

Am terminat destul de multe produse de îngrijire a tenului, dar cel mai tristă sunt pentru că mă despart de masca hidratantă Drink-Up Intensive de la Origins. V-am făcut un review despre produsele mele Origins aici. Mi-a plăcut foarte mult pentru că hidratează foarte bine tenul, aplicam un strat peste noapte și nu era lipicioasă. Astfel putem să dorm liniștită cu ea pe ten. Deși nu am recumpărat-o încă cu siguranță o voi face cândva în viitor. – THE GOOD & THE REPURCHASE 

Următorul produs pe care l-am folosit până la ultima picătură a fost La Roche Posay Effaclar Duo. A fost primul tratament care chiar m-a ajutat cu acneea și îmi păstrează tenul curat. Deocamdată nu l-am recumpărat, mă gândeam să încerc varianta cu SPF 30, însă nu știu ce să zic despre ingrediente. Voi ce spuneți? Las link aici pentru lista cu ingrediente. Oricum, o să-l recumpăr cât mai curând așadar, THE REPURCHASE. 

Despre serumul cu acid hialuronic de la Gerovital, v-am scris mai în detaliu aici, însă mi-a plăcut foarte mult. – THE GOOD 

Tot de la Gerovital din gama Plant, am terminat crema hidratantă cu Flori de Mac, care la fel mi-a plăcut foarte mult și m-a făcut curioasă să încerc mai multe produse. V-am scris despre ea mai multe aici. – THE GOOD

Ultimul produs de skincare finito este crema pentru ochi Estée Lauder  Advanced Night Repair Eye Syncronized Complex II care era un produs de 5ml primit la Glamour Beauty Festival anul trecut și care m-a ținut aproape un an. Mi-a plăcut foarte mult, însă nu o să recumpăr crema prea curând din cauza prețului. V-am povestit mai multe despre ea în postarea Luxury Beauty Bits. – THE GOOD

RANDOM STUFF

DSC00155

Pentru că nu se prea puteau strecura în vreo categorie de sus. 😀

Am terminat încă o sticlă de dizolvant fără acetonă de la Ebelin, este preferata mea, așadar am recumpărat-o. O găsiți în dm. – THE REPURCHASE

Am terminat, în sfârșit o ojă (Doutzen’s Nude), cumpărată din SUA, din păcate nu am găsit gama aceasta și la noi, însă am găsit un dupe foarte bun de la Maybelline pe care vi l-am arătat pe Instagram în urmă cu ceva timp. –THE GOOD

Am reușit să termin și fondul de ten de la L’Oreal Accord Parfait care mi-a plăcut. Acum că am varianta Infallible 24H MATTE apreciez mult cât de ușor puteam să întind acest fond de ten și nu exclud varianta de a-l recumpăra în viitor. –THE GOOD.

Bun, aceastea sunt produsele pe care le-am terminat în ultimul timp. Sper că v-am ajutat în viitoare decizii de la raionul de îngrijire din magazine. Dacă aveți întrebări despre oricare produs prezentat, le aștept cu drag în comentarii!

O săptămână frumoasă!

Lasă un răspuns

