FAVES LATELY

Hello kitties!

Îmi pare rău că nu am mai scris de ceva timp pe blog but life happened. Pe scurt: dizerația, două jobuburi, apoi un job, apoi căutat chirie și acum sunt în proces de mutare. O să încerc totuși să îmi revin și să devin mai organizată pentru că mi-e tare dor să scriu aici. În articolul de azi vă povestesc despre câteva produse pe care le-am folosit cu mare drag în ultimul timp. Sincer, ar fi mai multe, dar le-am mai salvat pentru articole viitoare ca să nu mă întind prea mult la povești.

DSC00429

În primul rând vreau să vă povestesc despre produsele cu care am reușit să îmi țin sub control o perioadă de vulcani noroioși care nu voiam să îmi mai părăsească suprafața pielii. Am fost prea excited când am citit că Serozinc de la La Roche Posay a ajuns în România. În sfârșit! Citisem despre el pe blog la Caroline Hirons în urmă cu aproximativ 3 ani și am rămas fascinată. Îmi place foarte mult să-l folosesc pe post de toner sau chiar după machiaj. Nu îmi deranjează deloc machiajul, în plus chiar ajută să-l matifieze mai mult. Îmi place și o să-l recumpăr!

Acum pentru dispariția peste noapte a vulcanilor noroioși, Serozinc nu face față. În schimb acidul glicolic de 5% din Pixi Glow Tonic urmat de tratamentul Effaclar Duo – La Roche Posay, toate coșulețele mi se micșorează sau unele chiar dispar peste noapte. Așadar, dacă aveți probleme cu acneea chiar aș recomanda să încercați de trei ori pe săptămână combinația de acid glicolic 5% urmat de Effaclar Duo. A funcționat de minune pentru mine!

DSC00444.JPG

Un produs pe care mi l-am dorit de o bucată bună de timp, este iluminatorul Opal de la Becca. L-am văzut într-un set mini la Sephora, vine împreună cu varianta lichidă care îmi place poate doar un pic mai puțin. Mi se pare o nuanță potrivită pentru tenurile deschise și măslinii. Iluminatorul pudră parcă devine tot mai fain pe cum îl folosesc. Nu este un iluminator discret, cel lichid poate fi aplicat într-o cantitate mică, însă acesta pudră it’s out and about baby! :)) Îmi place chiar să-l folosesc și ca fard de ochi. Se aplică cel mai bine cu degetul pentru un efect intens pe pleoape. Ca iluminator pe pomeți îl aplic cu pensula de difuzare pentru fardurile de pleoape.

DSC00436.JPG

Un produs care m-a surprins în cel mai plăcut mod, este baza pentru fard de pleoape de la Rimmel London, Magnif’Eyes. Am testat-o în cele mai crunte condiții, chiar când a plouat la Untold și fardul îmi era intact chiar dacă m-a plouat. O recomand cu mare drag și eu cu siguranță o să o recumpăr forever!

DSC00442.JPG

Un produs care chiar ajută să îmi reziste fardul de sprâncene mai mult este Make Me Brow de la Essence în nuanța Soft Browny Brows. Este primul produs tip gel de sprâncene pe care îl folosesc și îmi place. Îmi place pentru că are pensula micuță și mă ajută să fiu precisă, îmi place pentru că nu îmi fixează firele de păr prea puternic, doar suficient cât să stea cuminți și pentru că are o nuanță chiar foarte bună.

DSC00464

Un produs care am cam știut că o să devină mai bun în timp este rimelul The Colossal Big Shot Volume Express de la Maybelline. Prima dată când l-am folosit nu m-a mega impresionat la fel cum a făcut fratele lui Lash Sensational, dar după ce s-a mai uscat un pic formula, a făcut minuni pentru genele mele. Oferă într-adevăr un volum colosal, nu se transferă pe pleoape și nu cade, me loves it so much. Mai mult decât Lash Sensational? 😀 Încă nu mă lasă minimioara să dau un verdict.

DSC00472

Următoarele două produse fac parte din categoria mea preferată în ale machiajului, sunt produse pentru buze și sunt tot de la Maybelline. Avem mai sus creionul de buze Color Sensational în nuanța 10 Nude Whisper și rujul Color Sensational Matte în nuanța 932 Clay Crush . Îmi plac foarte mult aceste două produse, cel mai mult combinate. Pentru că oricât aș vrea să mi se potrivească nuanța minunată pe care o are creionul, de rose nude, mă șterge, este prea nude de unul singur pentru culoarea tenului meu. În schimb, îmi place foarte mult să îl aplic peste ruj, astfel se transformă într-o nuanță de nude cu mai mult roz.

DSC00479

Așadar, pot să aplic rujul de unul singur și arată bine, creionul+rujul și arată bine sau ruj+creion și arată cel mai bine din punctul meu de vedere. Mai sus puteți vedea în swatch-uri cum arată. De jos în sus: ruj, creion, creion+ruj si ruj+creion deasupra. Rujul rezistă binișor pentru consistența cremoasă și foarte plăcută pe care o are. Are un finish mat, dar nu arată uscat pe buze. Creionul este un pic mai dur în consistență și este predispus să se rupă dacă îl scoateți prea mult afară din tub. Oricum, per total îmi place mult să le combin și felul dulce în care miroase rujul.

DSC00357

Ultimului produs preferat se pare că am uitat să îi fac poză chiar atunci când am pozat pentru articol, așadar o să refolosesc o poză de la alt articol. Sper că nu vă deranjează! 😀 Vorbesc despre pensula de la NYX numărul 22 care, wait for it, mi se pare chiar mai bună decât Buffing Brush de la Real Techniques. Pensula de la NYX are perii mult mai moi, mai sost = soft și este o plăcere să îmi întind fondul de ten și corectorul cu ea. Pentru că e taiată în unghi, intră foarte bine și în zona ochilor pentru difuzarea corectorului.

Acestea sunt produsele despre care am vrut să vă povestesc. Dacă aveți întrebări despre ele vă rog să le lăsați în comentarii. Între timp nu uitați să mă urmăriți pe Instagram și Facebok. Vă doresc o duminică pufoasă! 😀

 

Lasă un răspuns

