All time skincare faves

Hello kitties!

A trecut din nou destul de mult timp de la ultimul articol, iar ca un life update, eu cu The Cat, Țuți, încă ne obișnuim în noua locuință, dar suntem pe drumul cel bun. 😀 Pentru articolul de azi am avut ca sursă de inspirație o întrebare pusă de Denisa Luntraru pe InstaStories. Ea întreba, care ar fi cele mai bune produse de îngrijire a pielii pe care le-am încercat. I-am răspuns și imediat m-am gândit că poate ar fi de folos pentru mai multă lume să afle răspunsul, așadar, articol pe blog it is.

Bun, acum ar fi momentul potrivit să menționez că am ten mixt predispus la acnee și că aceste produse funcționează foarte bine pentru mine, însă s-ar putea să nu fie la fel pentru toată lumea. #disclaimer

DSC00573

Bun, primul produs de curățare cu care mă înțeleg cel mai bine este gelul de curățare Effaclar de la La Roche Posay. Este foarte eficient, curăță chiar și machiajul la nevoie, fără să lase tenul uscat sau cu o senzație de strâns. Are un ph 5.5 și este formulat chiar și pentru tenul sensibil. O să-l recumpăr forever! Aici aș vrea să menționez și apa micelară bifazică de la Garnier. Mi se pare cea mai bună, îndepărtează foarte bine machiajul și dacă sunt leneșă și nu îmi mai spăl tenul după sau nu folosesc o apă micelară simplă, chiar dacă rămâne tenul un pic uleios, nu e nimic deranjant și cel mai important nu îmi apar coșuri de la ea.

DSC00579.JPG

Să trecem la toner pe care îl folosesc de 2-3 pe săptămână. V-am mai vorbit despre Pixi Glow Tonic chiar în articolul anterior așadar nu o să insist prea mult. Indiferent de nume, mie îmi face bine acidul glicolic, îmi lasă tenul fin, radiant  cu porii micșorați și mă ajută mult dacă îl combin cu Effaclar Duo. După ce o să-l termin, o să trec la acidul glicolic de la The Ordinary pentru că se găsesște mult mai ușor. Chiar nu mă văd trăind fără un toner care exfoliază, much drama, I know. :)) Eu îl folosesc doar seara, urmat de tratament sau/și de o cremă hidratantă.

DSC00582.JPG

Următorul produs nu mai are nevoie de multe explicații, Effaclar Duo este primul tratament care m-a ajutat să scap de acnee și cu care o țin sub control. Nu îl folosesc în fiecare zi, doar dacă tenul meu a luat-o razna sau își fac hormonii de cap mai mult decât trei zile pe lună. Îl folosesc de 3-4 ori pe săptămână seara și chiar nu îmi văd rutina de skincare fără el.

DSC00599

Iar acum să vorbim despre produsul de care sunt îndrăgostită și nu cred că o să-mi treacă în curând. Kiehl’s Ultra Facial Cream este cea mai bună cremă hidratantă pe care am încercat-o vreodată. Este genul de cremă care pare foarte banală, basic la început, dar de la tenul arată și se simte tot mai bine pe zi ce trece și pur și simplu parcă devii dependentă de ea. În plus, mi se pare perfectă ca bază de machiaj. Crema lasă tenul un pic lucios după aplicare, așadar nu prea ar merge de zi fără machiaj deasupra, poate dacă aveți tenul uscat. Cea mai bună cremă pentru ten mixt încercată este GinZing de la Origins, dacă vreți tenul mat imediat după. Însă fondul de ten nu mi se pare o bază bună de machiaj. Ultra Facial Cream o folosesc uneori și noaptea dacă simt nevoia de extra hidratare. Ce îmi place la Kiehl’s, în general, este că exact ce scrie pe ambalaj, aia face produsul. Adică, Ultra Facial Cream promite 24 de ore hidratare și fix asta face, hidratează tenul foarte bine. Îmi place extrem de mult această cremă și aș recomanda-o tuturor tipurilor de ten pentru că toate au nevoie de hidratare. Ah, tare mă bucur că avem Keihl’s la Cluj!

DSC00588.JPG

Și pentru că tot am pomenit Origins, nu aveam cum să uit de cea mai bună mască de curățare pe care am încercat-o în viața mea de pisică. 😀 Masca Clear Improvement cu cărbune activ este perfectă pentru curățarea în profunzime a tenului. Ah, și este o adevărată binecuvântare într-o zi cu mahmureală. Parcă extrage toate toxinele din piele. :)) V-am scris mai multe despre ea, aici.

DSC00605

Am vrut să includ aici alte două produse pe care le folosesc de un timp aproape zilnic și de care sunt foarte mulțumită. În primul rând balsamul de buze de la Nuxe Reve de Miel. La început nu am fost tare mulțumită de el, dar acum îmi dau seama că mi-a salvat buzele de foarte multe ori. Mai ales dacă le chinui cu rujuri mate. Îmi place pentru că hidratează intens și îl simt pe buze mult timp cum acționează și le protejează. Îmi place extrem de mult că e mat și transparent, ceea ce îl face perfect sub rujuri. Vreau să mai testez și alte balsamuri de buze în viitor, dar acesta este cu siguranță cel mai bun încercat de mine pănă la acest moment. E pe podium cu cel clasic de la Burts Bees, care habar nu am unde se găsește la noi. Eu l-am încercat cu patru ani în urmă în SUA, dar nu l-am uitat. :))

DSC00618

Ultimul produs care are drept scop hidratarea mâinilor este crema de la L’Occitane. Oricare dintre ele. Au o mulțime de arome din care puteți alege, cea clasică cu unt de shea rămâne preferata mea, însă cea din gama Arlesienne e foarte aproape. Am primit-o de curând (merseu Eliza) și cred că îmi voi cumpăra și parfumul cât de repede pentru că îmi place extrem de mult cum miroase.

Bun, acestea ar fi produsele de skincare cele mai bune pe care le-am încercat până acum. Sincer, încă nu am încercat un serum care să mă impresioneze sau o cremă de ochi, deși mi-a plăcut mult cea de la Estee Lauder (das expensive, tho).  Din păcate, nu am nici o cremă cu SPF preferată să vă arăt. Iar dacă vă întrebați care ar fi produsele preferate pentru corp, răspunsul este orice de la Dove sau Rituals.

Oricum, sper că v-am inspirat, iar dacă aveți recomandări sau întrebări, vă rog să le lăsați în comentarii. Chiar așa, care sunt produse voastre preferate de îngrijire al pielii?

Vă doresc o duminică liniștită! 🍂

 

Lasă un răspuns

